י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בליכוד חוגגים על זה

הח"כ מהשמאל חשף את המתווה לממשלת גנץ

השמאל ממשיך לספק דלק לקמפיין הליכוד, כאשר הפדחן התורן הינו ח"כ עמיר פרץ, שחשף את הקלפים על השולחן, כיצד מתכנן גנץ להקים ממשלה כשאין לו רוב של 61 ח"כים | נתניהו מבסוט מהסחורה הלוהטת שנפלה לידיו ואילו ליברמן תוקף: "העלילה האחרונה של פרץ נועדה לפגוע בישראל ביתנו" 

הח"כ מהשמאל חשף את המתווה לממשלת גנץ
גנץ/ליברמן/איימן עודה ואחמד טיבי צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

שעות קודם פתיחת הקלפיות, יו"ר מפלגת העבודה-גשר-מרצ, חושף את המתווה להרכבת ממשלת 'כחול לבן' לאחר הבחירות, כשהוא מעניק דלק לקמפיין 'הליכוד', בכך שחשף את הסיכום המוקדם בין גנץ לליברמן.

פרץ אמר שעה קודם כניסת השבת, "בהמשך להסכמות שלנו עם בני גנץ, ראשית נשביע ממשלה של העבודה גשר מרצ עם כחול לבן כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ".

"אני אקח על עצמי את תפקיד המגשר, כמבוגר האחראי, ואפעל להרחבת הממשלה לאחר השבעתה", התחייב עמיר פרץ והוסיף כי "הממשלה תתחייב לחדד את תהליך השלום, להעביר תקציב חברתי חדש ולמנות שר ערבי בממשלה, פרופ’ עליאן אלקרנאווי, כחלק מהצורך להרגיע את המתח בין יהודים לערבים וליצור חיים משותפים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדביר פרץ ואמר: "האמת נחשפה: גנץ סגר ממשלה עם מרצ, בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן. ממשלה כזאת היא סכנה לביטחון ישראל. עוד שני מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה".

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לדברי פרץ בדף הפייסבוק שלו ותקף: "הנהגת מפלגת העבודה ז"ל כל כך מבוהלת ומפוחדת שהיא מוכנה לשקר ולהמציא כל דבר. ישראל ביתנו בוודאות תצביע נגד כל ממשלה, שהיא לא תהיה חלק ממנה. העלילה האחרונה של פרץ נועדה לפגוע בישראל ביתנו עקב הנטישה של מצביעי עבודה רבים לטובתנו".

לדברי ליברמן: "לנו בישראל ביתנו לא היו ולא יהיו שום סיכומים מוקדמים עם אף מפלגה, אלא אך ורק עם ציבור הבוחרים שלנו. לפי המידע שבידי כל המהלך הזה מתואם מתחילתו ועד סופו עם נתניהו, בתמורה לתמיכה בעמיר פרץ במירוץ לנשיאות".

מתנועת 'הליכוד' נמסר בתגובה לחשיפת המתווה: "רעידת אדמה! עמיר פרץ מאשר בקולו: "סיכמתי עם גנץ על הקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן, גשר ומרצ, בתמיכה מבחוץ של ליברמן והרשימה המשותפת".

"הצבעה לגנץ או לליברמן היא הצבעה לממשלה מסוכנת לביטחון ישראל שתהיה תלויה באחמד טיבי ובמשותפת. רק הצבעה לליכוד בראשותי תמנע בחירות רביעיות ותעצור ממשלה מסוכנת לישראל. עוד 2 מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים. צאו והצביעו ליכוד!".

עמיר פרץ אביגדור ליברמן בחירות 2020 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד