כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
היכן נהרגו 10 אנשי חיזבאללה

סיכום חדשות השבת: עדכוני קורונה; האם מנדלבליט יודח

אדם שביעי אובחן בישראל כחולה קורונה והועבר לבידוד בסמוך לביה"ח שיבא בתל השומר | ב'ערוץ 12' דווח כי בסביבת היועמ"ש חוששים כי אם נתניהו יקבל 61 מנדטים הוא ינסה להדיחו | ב'כאן 11' דווח כי הסיבה לאיסוף החומרים על היועמ"ש, מחשש שיתמוך בפסילת נתניהו מלהרכיב את הממשלה | כל חדשות השבת

סיכום חדשות השבת: עדכוני קורונה; האם מנדלבליט יודח
בנימין נתניהו/אביחי מנדלבליט צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

בסמוך לכניסת השבת אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 5 חוצה שומרון, בין רכב פלסטיני לשני כלי רכב ישראלים. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של נער (פלסטיני) כבן 14 והעניקו טיפול רפואי לחמישה פצועים, בהם ילד (פלסטיני) כבן 8 במצב בינוני עם חבלות בגפיים, גבר בן 21 במצב בינוני עם חבלת ראש ו-3 קל.

משרד הבריאות הודיע על חולה שביעי בקורונה, תושב צפון הארץ ששב מטיסה מאיטליה ב-24.2. החולה הועבר לבית החולים שיבא לאשפוז ובידוד.

הולך רגל בן 71 נפגע מטרקטורון ביישוב שדמות דבורה במועצה אזורית הגליל התחתון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. מבירור ראשוני של נסיבות התאונה עולה, כי רוכב הטרקטורון נמלט מהמקום לאחר התאונה. בוחני תאונות דרכים פועלים בזירת התאונה ואוספים ממצאים.

נער פצוע הובא לחבירה עם צוות מד"א סמוך ליער צ'רצ'יל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם נער כבן 13 במצב בינוני עם חבלות בראש ובבטן. נסיבות האירוע נבדקות.

גבר בן 66 תושב צפת פונה למרכז הרפואי זיו בעיר, עם פצעים קשים בפניו - במצח ובלחי, לאחר שננשך ונשרט על ידי החתול שלו בביתו. הוא טופל בחדר הטראומה על ידי הצוות הרפואי וקיבל את החיסונים הנדרשים על פי התייעצות עם לשכת הבריאות. כמו כן, הוא סובל גם מדימום מוחי. הוא הועבר לבית החולים רמב"ם כשהוא מונשם ומורדם. עובדים סוציאלים ומשטרת ישראל מעורבים.

בשריפה שפרצה בבניין בן 4 קומות בשדרות הציונות בחיפה, פעלו צוותי כיבוי אש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-3 פצועים במצב בינוני משאיפת עשן, בהם בן 60 ובת 63.

גבר כבן 35 נורה בקלנסווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים מאיר במצב בינוני.

בחדשות 12 דווח כי מקורבים ליועמ"ש מעריכים שאם נתניהו יגיע ל-61 מנדטים, הוא ידיח את מנדלבליט מתפקידו וכי ממלא מקום פרקליט המדינה, עו"ד דן אלדד, צפוי להגן על החלטה כזו בבג"ץ.

‏הפרשן מרדכי גילת אמר בכאן 11 כי הרקע לאיסוף החומרים על היועמ"ש אביחי מנדלבליט - חשש מתמיכת מנדלבליט בפסילת מועמדותו של נתניהו. חשש אצל רה"מ גם שהיועמ"ש יורה אחרי הבחירות על פתיחת חקירה רביעית בפרשת המניות. במערכת האכיפה אומרים – "אנשי השלטון מתנהגים כאנשי עולם תחתון".

‏משרד הבריאות בצרפת מאשר כי מניין הנדבקים בווירוס הקורונה עלה ל-73. התכנסויות ציבוריות מעל ל-5,000 איש בחללים קטנים - אסורות.

‏משר הבריאות האיטלקי מדווח על 4 אזרחי המדינה שמתו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה ביממה האחרונה, בכך עולה מספר הקורבנות מהנגיף ל-21. גם מספר הנדבקים עלה וכעת עומד על 821.

‏מרכז המעקב הסורי דיווח כי ביממה האחרונה נהרגו 10 אנשי חיזבאללה, ובהם מפקדי שטח, בקרבות עם המורדים בעיר סראקיב בפרברי אידליב שבצפון מערב המדינה.

סיכום אירועי השבת קורונה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד