י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ליברמן טוען ובליכוד תוקפים

"נתניהו אמר למלך ירדן שהסיפוח הוא ספין בחירות"

"אל תדאג זה רק בחירות, לא יהיה סיפוח", כך אמר ראש הממשלה למלך ירדן, על פי אביגדור ליברמן שהוסיף; "זה נתניהו. אי אפשר לעשות הסכם עם בן אדם כזה" | בליכוד תוקפים: "שקר מוחלט. לא היה ולא נברא" | אולם ליברמן לא מרפה

"נתניהו אמר למלך ירדן שהסיפוח הוא ספין בחירות"
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, התארח ב'שבתרבות' בחולון בהגשת העיתונאית נחמה דואק, ואמר כי נתניהו אמר למלך ירדן שכל עניין הסיפוח הוא ספין בחירות בלבד.

לדבריו, "לפני כמה שבועות נתניהו החליט לעשות סיבוב על תושבי בקעת הירדן. התחיל לדבר על סיפוח הבקעה שיהיה מחר, מחרתיים. אמרתי, כבר אז, שאנחנו תומכים בסיפוח בקעת הירדן, יש לנתניהו רוב מוחלט - שיביא את זה להצבעה".

"יתרה מזאת", אמר ליברמן, "יש חוק של ישראל ביתנו, שמונח חודשים על שולחן הכנסת ומי שתוקע אותו זה נתניהו. לפני כמה ימים התברר לי, שבמקביל לכל הסיפורים על סיפוח בקעת הירדן, נתניהו העביר מסר דרך מערכת הביטחון למלך עבדאללה: "אל תדאג זה רק בחירות, לא יהיה סיפוח". זה נתניהו. אי אפשר לעשות הסכם עם בן אדם כזה".

בליכוד הגיבו לדברי ליברמן, כי זהו "שקר מוחלט. לא היה ולא נברא". לדבריהם, "רק ראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות בזמן שליברמן מחזיק ידיים עם הרשימה הערבית המשותפת. השקרים המגוכחים של ליברמן חצו כל גבול".

ליברמן הגיב לליכוד כי "התגובה הכל כך מהירה ובהולה רק מוכיחה עד כמה הדברים נכונים. נתניהו יודע שזה נכון. ברזל. לא מאה אחוז, מאתיים אחוז. הוא באופן אישי העביר מסר כדי להרגיע את עבדאללה - "אל תדאג, סיפוח הבקעה זה רק בחירות. אני לא עושה את זה, תהיה רגוע". הוא השתמש במערכת הביטחון להעברת המסר הזה".

הוא הוסיף: "לדעתי, חייבים לספח את בקעת הירדן. בקעת הירדן - זה קונצנזוס מקסימאלי - מתוכנית אלון דרך רבין ועד לגנדי. כולם מבינים שאי אפשר להבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל בלי בקעת הירדן. סיעת ישראל ביתנו הגישה כבר לפני חודשים חוק לסיפוח בקעת הירדן והוא מונח בכנסת. מי שמטרפד אותו עד היום זה רק נתניהו".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו סיפוח התיישבות סיפוח בקעת הירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד