י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקרב על 'כסא רחמים'

הגר"מ מאזוז רומז לתמוך בש"ס; מחר פגישה עם אנשי דגל התורה

ברגע האחרון, ניסיון במפלגות החרדיות לזכות בתמיכתו של הגר"מ מאזוז בהן. הערב רמז ראש הישיבה בשיעורו השבועי לתמוך בש"ס | אולם מנגד ל'בחדרי חרדים' נודע כי מחר יגיעו למעונו ראשי 'דגל התורה' בניסיון לדלות ממנו תמיכה פומבית במפלגה האשכנזית • פרסום ראשון

הגר"מ מאזוז רומז לתמוך בש"ס; מחר פגישה עם אנשי דגל התורה
הרב מאזוז צילום: פלאש 90

יממה וחצי בלבד לבחירות, הקרב על תמיכת 'כסא רחמים' נמשך, כאשר ראש הישיבה הגר"מ מאזוז רומז הערב על תמיכה בתנועת ש"ס, כשמחר צפויים ראשי 'דגל התורה' לעלות למעונו כי לנסות לגייס את תמיכתו הפומבית.

הערב (מוצ"ש) אמר ראש הישיבה בשיעורו: "הרב עובדיה שכל העולם עומד עליו - עסוק בלימוד שלו, באו לומר לו ׳קיבלנו כך וכך מנדטים׳, אמר: ׳ברוך השם׳. זה לא היה בשביל להראות כמה יש לנו כח של מנדטים, אלא בשביל לשמור את הגחלת, לשמור את התורה ולשמור את המצות. יש כאלה חילונים גמורים, פעם הייתה חילונית אחת בתל השומר, עובדת בשבתה והיא אמרה: אנחנו מצבעים ש"ס, היא חושבת שכל עוונתיה יתכפרו. הרב עובדיה אומר מצביעים ש"ס, כל מקווה שבונים זה זכות שלכם", כך הגר"מ מאזוז.

מנגד, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראשי 'דגל התורה' חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר, יגיעו מחר (ראשון) למעונו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז בניסיון לגייס את תמיכת המוסדות ביהדות התורה, כאשר בשלב זה עדיין לא ברור האם הדבר רלוונטי לאחר דברי ראש הישיבה הערב.

כן נודע ל'בחדרי חרדים' כי מי שניהל את השיחות מטעם כסא רחמים, היה צבי שלום, מקרובו של ראש הישיבה שניהל את השיחות עם יעקב אשר והמתווך מטעמו הלל קרליץ, שנועדו מספר פעמים, אך בשלב זה לא ברור האם הפגישות הללו הבשילו לכדי תמיכה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי מתנהל מו"מ בין 'דגל התורה' לאנשי כסא רחמים. בנוסף פרסמנו כי חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני הגיע לפגישה ממושכת עם ראש הישיבה הגר"מ מאזוז בשבוע שעבר לשיחה ממושכת, בה עלה נושא התמיכה בתנועת ש"ס.

הרב מאזוז דגל התורה תנועת ש"ס בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד