ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התפשטות הקורונה

רבני המדינה הנגועה קוראים לציבור להתפלל

רבני איטליה קוראים לציבור להתפלל ולתת צדקה ולהתחזק בגלל הקורונה • "אנו מבקשים להביע צער כלפי הקורבנות ולהתפלל לריפוי החולים"

רבני המדינה הנגועה קוראים לציבור להתפלל
בידוד קורונה בישראל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

רבני איטליה קוראים לציבור להתפלל ולתת צדקה ולהתחזק בגלל הקורונה. אגודת רבני איטליה מפצירה בקהילות האיטלקיות להתפלל לרפואתם של מאות האנשים הנגועים בנגיף הקורונה.

"אנו מזמינים אתכם לקחת את הרגע הזה של קושי וחוסר התמצאות כהזדמנות לחשוב אם הם זקוקים לעזרה ולנוחות ולהכין את עצמם לתפילה מתוך רצון לפתוח את ליבנו לנצח", כתבו הרבנים.

הם הוסיפו, כי "תשובה אמיתית, תפילה ונתינת צדקה יכולות להכשיל גזרות בלתי מעוררות. אנו מבקשים להביע צער כלפי הקורבנות ולהתפלל לריפוי החולים, בכל מקום בעולם המחלה הזו באה לידי ביטוי ועדיין ממשיכה".

הרבנים האיטלקיים אומרים שהם מודאגים מהתפשטות הנגיף "גם באיטליה" ומזמינים "לעקוב בקפדנות אחר הזהרות שמועברים על ידי הרשויות המוסמכות, להימנע מההתנהגויות המצוינות באופן ספציפי כמזיקות ולא להזניח את התסמינים שיכולים להצביע על עקרון המחלה, ולכן יש לשים תשומת לב מרבית לא להיות אחראים לכל הדבקות ואו להפצה נוספת של המחלה."

באיטליה מתו עד כה למעלה מ-30 איש, ומספר הנדבקים הוא למעלה מ-850 איש. בגרמניה נדבקו כבר קרוב למאה.

הרשויות במחוז לומברדה האיטלקי מסרו כי הם מעוניינות להרחיב את אמצעי החירום שננקטו בשבוע שעבר, עם זינוק מספר מקרי המוות וההידבקויות. "אם ההתפרצות הזו תתפשט, בתי חולים יתמודדו עם משבר קשה, לא רק מבחינת הכלת הנגיף, אלא עבור החולים עצמם". על כן, בתי ספר ואוניברסיטאות יישארו סגורים, זה השבוע השני ברציפות בשלושה אזורים בצפון המדינה, וכן נאסרה ההתכנסות במרחבים ציבוריים לרבות בתי כנסת.

קורונה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד