י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אנשים נסו בדאגה"

בהלת הקורונה: שתי קומות בקניון גבעתיים פונו מיושביהן

קומות 5 ו-6 בקניון גבעתיים פונו ממבקרים לאחר שאדם החשוד כחולה קורונה הגיע לבדיקה בקופת החולים הממוקמת באחת הקומות בקניון • עד ראייה ל'בחדרי חרדים': "אנשים נסו בדאגה"

בהלת הקורונה: שתי קומות בקניון גבעתיים פונו מיושביהן
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בהלת הקורונה: לפני שעה קלה (ראשון) פונו קומות 5 ו-6 בקניון גבעתיים ממבקרים, לאחר שאדם החשוד כחולה קורונה הגיע לבדיקה בקופת החולים הממוקמת בקומה החמישית במבנה.

בין תושבי העיר הופצה הודעה הקוראת להימנע מהגעה למקום: "יש חשד לקורונה במרפאת משפחה בקומה 5 בקניון גבעתיים. המרפאה בהסגר, לא להיכנס לקניון", לשון ההודעה.

צוות מד"א הוזעק לקניון, ובשלב זה החשוד כחולה עדיין נמצא במרפאה. כרגע אין אימות אם הוא אכן חולה או שזו רק בהלה מיותרת. פרטים נוספים יימסרו מיד.

כזכור, בישראל ישנם ברגעים אלו שבעה חולי קורונה שהוכרו כנשאי הנגיף, שלושה מנוסעי ספינת הקורונה מיפן 'דיימונד פרינסס', שלושה אזרחים ששבו מאיטליה בשבוע שעבר, ואשתו של אחד מהם. הם מאושפזים בבית החולים תל השומר ובמערכת הבריאות עושים כל מאמץ כדי להשאיר את המצב על כנו ולמנוע התפשטות נוספת.

אחד מיושבי הקניון סיפר ל'בחדרי' לפני זמן קצר, "אנשים נסו בדאגה, זה היה רגע מלחיץ מאוד".

ממשרד הבריאות מעדכנים לפני זמן קצר כי אדם שחש לא בטוב ושב מארה״ב דרך איטליה נבדק לפי הנהלים. אין מניעה מלהגיע לקניון ואפשר להמשיך את שגרת החיים כסדרם. כך לשון ההודעה.

קורונה קניון גבעתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד