י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בלי קווים אדומים"

גנץ: "נתניהו הפיץ שיש קורונה בגבעתיים בשביל לפגוע בכחול לבן"

בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו מאשים יו"ר כחול לבן בני גנץ את תועמלני הליכוד בהפצת שקר שכביכול נגיף הקורונה הגיע לגבעתיים - מעוז של כחול לבן - בכדי לשבש את הבחירות בעיר

גנץ: "נתניהו הפיץ שיש קורונה בגבעתיים בשביל לפגוע בכחול לבן"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: תומר נויברג/אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר כחול לבן בני גנץ מאשים את הליכוד ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הם אלו שהפיצו את הידיעה על הקורונה בגבעתיים, על מנת להוריד את אחוזי ההצבעה בעיר הידועה כמעוז של כחול לבן.

בפוסט שהעלה לפייסבוק כתב גנץ: "הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם. זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לקדם בכל הכוח ולפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים.

"שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים?" כותב גנץ, "כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן. וזה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר. הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים".

"הוא מבין שאם תצאו להצביע ננצח ולכן יעשה הכל כדי שתשבו בבית. התשובה שלנו לזה היא אחת: לא להאמין לשקרים שלהם. לא לסמסים, לא להודעות פייק. בכל מקום שיש ספק אנחנו נהיה כאן כדי לסייע. כתבו לנו על כל חשש להפצת פייק ניוז ביום הבחירות באינבוקס בפייסבוק שלי ואנחנו נדאג להזים את השמועות. השקרנים ומפיצי הפייק ניוז לא ינצחו. נצא כולנו להצביע כי אם הוא יקבל מנדט אחד יותר, הוא יישאר. כחול לבן בקלפי או ארדואן בבלפור".

כזכור, הבוקר (ראשון) נסגרו 2 קומות בקניון גבעתיים, עקב חולה החשוד כחולה קורונה שהגיע למרפאה במקום.

גבעתיים קורונה מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד