י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"היא בהמה בכלל"

מירי רגב מגיבה לדבריו הקשים של נתן אשל

לאחר שאמש חשפה העיתונאית אילנה דיין הקלטה בה נשמע מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, נתן אשל, מזלזל בבוחרי הימין ובנוסף כינה את השרה מירי רגב בהמה, היא מגיבה לדברים

מירי רגב מגיבה לדבריו הקשים של נתן אשל
איש אמונו של נתניהו, נתן אשל צילום: נועם מוסקוביץ, פלאש 90

שרת התרבות מירי רגב התייחסה בראיון לגל"צ הבוקר (ראשון) לדבריו של נתן אשל מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכינה אותה "בהמה".

לדבריה, "הוא התקשר הבוקר להתנצל ואמר שדבריו הוצאו מהקשרם", אמרה רגב, והוסיפה כי "ראש ממשלה מזרחי בישראל זו לא שאלה של אם, אלא שאלה של מתי". היא סיפרה כי ראש הממשלה רתח עליו.

מוקדם יותר הוציא נתן אשל עצמו הודעת הבהרה לדברים שאמר, אך סירב להתנצל באופן פומבי: "אני סבא גאה לנכדים מרוקאים", כתב. "אני מתבייש בהתנהגות של שנים רבות של השבט הלבן ופגיעתם במורשת הנפלאה של בני עדות המזרח. בני עדות המזרח צודקים בכעסם והראשון לזהות זאת ולהודות בטעות היה מנחם בגין. הוצאו קטעים ומילים מהקשרם רק כדי לפגוע בליכוד".

כזכור, בהקלטות שנחשפו אמש בחדשות 12 נשמע אשל אומר על עדות המזרח: "עכשיו, בציבור הזה - אני קורא לו אפילו הלא-אשכנזי הזה, כן – מה מחמם אותו? הרי הוא אומר: מה? הם? יעשו לי בזה? נראה להם. למה הם שונאים את התקשורת? למה הם צעקו הו הא מה קרה נוני אכל אותה אחרי הבחירות? הם שונאים הכול. הצלחנו להטריף את ה... השנאה הזאת היא מה שמאחד... את המחנה שלנו. ואנחנו מסתכלים על המחנה שלנו...".

על השרה מירי רגב הוא אמר: "ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת זה שהיא בהמה בכלל, עזוב את... אה, אבל היא עושה עבודה מצוינת. כי היא מלהיבה את... כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה לקהל ככה עם הידיים. זה מה שהיא עושה. וזה מצליח. זה מצליח.
היינו עשרים וכמה אבל היינו שלושים, היינו שלושים עלינו לשלושים ושש. ואתה שואל אותי, נעלה גם הלאה אם ירצה השם. אז זה מה שקורה כרגע. והעם לגמרי מתנתק מהדברים האחרים. להיפך. עוד מרוויחים אותו יותר ויותר. לכן אין לנו ברירה. אנחנו צריכים ללכת על הכסאח... הזה...".


בראיון לרשת ב' הבוקר הגיב נתניהו להקלטות, ואמר כי הוא לא ידע "על הדברים, הם דוחים ומאוסים, הוא הצטער ואמר את זה בלי ידיעתי, והוא לא עובד מטעמי כבר הרבה זמן".

נתן אשל מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד