ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

חופשה מפנקת במזרח - 3 היעדים החמים בפיליפינים

אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים רבים הינם הפיליפינים • מדובר על 7,107 איים שמהווים יעד נהדר לנופש משפחתי

חופשה מפנקת במזרח - 3 היעדים החמים בפיליפינים
הפיליפינים צילום: pixsabay

אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים רבים הינם הפיליפינים. מדובר על 7,107 איים שמהווים יעד נהדר לנופש משפחתי. גם מבחינת בתי המלון, קיים מגוון רב של בתי מלון שכבר  ניתן להזמין מהארץ. איי הפיליפינים, היו תחת שליטה של ספרד ולכן מדובר על אומה קתולית. גן האנשים בפיליפינים הינם ידידותיים והם דוברי אנגלית. מדינת הפיליפינים, מושכת אליה הרבה תיירים מכל קצוות עולם, בשל האיים המדהימים שלה שאתם עשויים לחוש בהם, כאילו נחתתם בגן העדן. למשל, האי בורקאי, הפך ליעד חם והוא ידוע בשל החופים הבתוליים שלו. מדובר על יעד תיירותי חם. תוכלו למצוא מקומות ידועים באי, כמו WHITE BEACH, BULABOIG BEACH, PUKA BEACי ועוד. לילדים ניתן למצוא הרבה מתקני ספורט על חופי האי, תוכלו לצלול או למצוא מסלולי הליכה מרהיבים.

כשאר מתכננים חופשה לפיליפינים יש להתחיל עם טיסה לפיליפינים. שדה התעופה הגדול והלאומי של הפיליפינים, נמצא בעיר הבירה מאנילה. תוכלו לשהות בימים הראשונים שלכם בעיר הבירה של הפיליפינים, ליהנות ממטבח אסיאתי מיוחד, חיי לילה עשירים, מרכזי קניות גדולים ותעשיית קולנוע עשירה. תוכלו לטייל בחנויות המודרניות והיוקרתיות, או ליהנות מחנויות פשוטות ומקומיות. ליד מאנילה בירת הפיליפינים, תוכלו למצוא עיירת נופש מדהימה בשם:  "TAGATAY". תוכלו מיד לחוש באווירה המקומית ולבקר באגם טאאל. טאאל הינו אגם יפה ומרהיב שבתוכו קיים אי וולקני ואגם נוסף. ניתן לטפס לשם על גבי סוסים  כאשר תעברו ליד הר הגעש הפעיל, תעצרו ליד הסלעים הרותחים ותריחו את אדי הגופרית הנפלטים מבטן האי.

פאלאוון האי שנחשב לפלא טבע עולמי

אחד מהאיים אשר מהווה פלא עולמי בפיליפינים הינו האי פאלאוון. בכל יום מגיעים אל האי תיירים רבים ,אשר משייטים בסירות. נהר תת קרקעי הנמצא בפוארטו פרינססה, כאשר תגיעו עם טיסה לפיליפינים, היישר למנילה. תטיילו בתוך שמונה ק"מ של שקט וחושך, יחד עם מדריך טיולים אשר יאיר באמצעות פנס על הנטיפים ותשמעו את צליל המשוטים במים השחורים. סיקיהור, הינו האי המכושף הנמצא במרחק של כמה שעות שייט בסירה או במעבורת מהאי בוהול. תוכלו לטייל לעץ המשאלות העתיק אשר מתחתיו נמצא ספא דגים טבעי, מפל מדהים ביופיו אשר יעניק חלמי שעומד תחתיו עיסוי. מדובר על חופי שקיעה מרהיבים ועוצרי נשימה שעד היום רק יכולתם לחלום עליהם.

בפיליפינים, תמצאו את אי מאנטילוק הנחשב לאי הצר ביותר במפרץ, אשר בו נמצא האי הארוך והצר ביותר, כאשר בקצהו, נמצא אי נסתר בקצה של בולען והדרך היחידה להגיע אליו היא בצלילה דרך קיר הבולען אשר נמצא בו חריץ. הצלילה המומלצת היא בשעות הצהריים, כאשר השמש חודרת ויוצרת משחקי אור וצל, אשר גורמים לאווירה קסומה.

שייט בין האיים היפים ביותר של הפיליפינים

שייט בין האיים כמו האי סבו, טיול באל נידו אשר תוכלו ליהנות מהלגונות המרהיבות ביופיין כמו הלגונה הגדולה והלגונה הסודית, שייט בסימיסו איילנד וחוף שבעת הקומנדוס וכן שייט במפרץ באקוויט.  המראה של מי הטורקיז, החול הלבן והרך של החופים הבתוליים ישבה את עיניכם ויגרום לכם לעצור את נשימתכם. תוכלו להמשיך לאי סיאראגו שהוא אי יחסית קטן בהשוואה לשאר האיים בפיליפינים והוא מהווה אתר לגולשים בים. בגלל שהאי לא מוצף בהרבה תיירים, הוא נוח, רגוע ונעים. תוכלו להצטרף למסלולי ההליכה ולמצוא אגמים ומערות. בהמשך תיחשפו לעוד איים קטנים שעדיין אינם מיושבים. גם האי בוהול,  מזכיר את האי סבו הגדול, גבעות השוקולד, הינו מאחד היעדים המפורסמים. החוף של אי זה, כמו איים רבים בפיליפינים, מציע פעילות ימית של צלילה.

 

פיליפינים חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד