כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

חדש במכבי: "שיחה" מידית בשפת הסימנים

המערכת החדשה תאפשר שיחה ישירה בין המבוטחים החרשים ולקויי השמיעה לבין כלל נותני השירותים של מכבי ללא המתנה לסיוע או לתרגום חיצוני

חדש במכבי: "שיחה" מידית בשפת הסימנים
לקות שמיעה צילום: pixsabay

חרשים וכבדי שמיעה הזקוקים לשירות רפואי במכבי שירותי בריאות, יוכלו החל מהשבוע "לשוחח" עם הצוות הרפואי באמצעות מערך התרגום מרחוק לשפת הסימנים המורחב שנכנס לשימוש השבוע.

בימים האחרונים פנתה הגב' סנדרה מרון, הממונה על שוויון ונגישות לאנשים עם מוגבלות במכבי שירותי בריאות, אל כלל המרכזים הרפואיים של מכבי ועדכנה את המטפלים, הרופאים וכל נותני השירותים על דרך התקשורת הייחודית עם אוכלוסיית החרשים וכבדי הראיה.

באמצעות המערכת החדשה, שהובלה והוטמעה על ידי משרד הבריאות, יוכל כל חבר מכבי הזקוק לכך לתקשר עם אנשי הרפואה בצורה שוטפת בעזרת מערך התרגום הממוחשב, הנגיש לשפות הסימנים בשלל שפות.

השירות מיועד לאינטראקציות פרונטליות - משרדיות או טיפוליות, כאשר נותן השירות והחבר החירש נמצאים באותו מקום והמערכת מאפשרת למעשה דו-שיח מלא וישיר בין החבר לקוי השמיעה ודובר שפת הסימנים לבין נותן השירות באופן מידי, כך שהוא מאפשר תקשורת זורמת ללא הפסקות.

המערכת החדשה נגישה ופעילה בכל המרכזים הרפואיים של מכבי ברחבי הארץ, בבתי הרופאים וגם אצל הרופאים המקבלים מבוטחים בקליניקות פרטיות.

כבדי שמיעה ודיבור מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד