י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכוח החרדי יתחזק?

המתנדנדים: שלושת הפוליטיקאים החרדים שמחר יחרץ גורלם בקלפי

במפלגות החרדיות עושים הכל כדי להתחזק ולהמריא אל מעל 16 המנדטים שקיבלו בשני הסבבים הקודמים. שלושה אישים פוליטיים יעקבו מחר בדריכות אחר מסכי הטלוויזיה לגלות האם שודרגו, או שמא הם נשארים בחוץ | לפחות על פי חלק מהסקרים כניסתם היא בהישג יד עם מאמץ יתר

המתנדנדים: שלושת הפוליטיקאים החרדים שמחר יחרץ גורלם בקלפי
אוריאל בוסו, יצחק פינדרוס, משה אבוטבול צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אם נתייחס לסקרים של הימים האחרונים, נראה כי שלושה אישים פוליטיים יהיו מחר (שני) במתח שיא, כאשר אזרחי ישראל יקבעו את גורלם, בעוד פחות מ-36 שעות. עם זאת המשימה תהיה קשה, אך לא בלתי אפשרית. 

יצחק פינדרוס, משובץ במקום השמיני ב'יהדות התורה' ועל פי חלק מהסקרים הוא צפוי לשוב לכנסת, אולם יצחק פינדרוס, שכבר נכווה בעבר, לא סומך על הסקרים והספירה וינשום לרווחה רק לאחר שהתוצאות יאושרו על ידי וועדת הבחירות.

פינדרוס המשמש כיום מזכ"ל 'דגל התורה' בתואר, נכנס לכנסת לאחר הבחירות לכנסת ה-21, אך מקומו לא היה בטוח בשל עתירה שהוגשה נגד התוצאה על ידי מקום 36 בליכוד, כשלאחר הבחירות לכנסת ה-22 הוא לא נבחר לכנסת, אז חסרו 68 קולות למנדט השמיני.

פינדרוס פועל בימים האחרונים ביתר, שאת כשהוא מרכז את הפעילות בציונות הדתית והוא מקווה כי ישוב לכנסת. אם לשפוט לפי האווירה ברחוב - הדבר אפשרי אך עד שזה לא קורה, זה לא קרה.

אדם נוסף שימתין מחר במתח למדגמים או לייתר דיוק לתוצאות הסופיות שיוגשו לנשיא המדינה - הוא אוריאל בוסו. לאחר שהסקרים לא הצליחו לחזות בשתי הסבבים הקודמים את תנועת ש"ס שהפתיעה עם תוצאה מרשימה, בימים האחרונים מדברים בתנועה על אפשרות של עשרה מנדטים, במקרה כזה תיכנס לכנסת דמות חדשה - אוריאל בוסו, המשמש כסגן ומשנה לראש עיריית פתח תקווה.

באם יכנס בוסו לכנסת, הוא יהיה פנים חדשות בכנסת ישראל, לצד אולי אנשים בודדים שיכנס לראשונה לכנסת, לאחר שרוב הרשימות לא שינו את רשימתם ולא צפויים להשביע חברי כנסת חדשים.

אדם נוסף שיקווה להישאר חבר כנסת גם בקדנציה הבאה - הוא חבר הכנסת משה אבוטבול, בדיוק מאותה סיבה, גם מי ששובץ במקום ה-9, משה אבוטבול לשעבר ראש עיריית בית שמש יחסיר פעימה עד שיראה כי מקומו הובטח גם לקדנציה הבאה.

אבוטבול שגם לו ניסיון קודם עם לילה מתוח של ספירת קולות, משדר ביטחון כי מקומו וודאי בכנסת הבאה למרות שבחלק מהסקרים ש"ס קיבלו רק שמונה מקומות. אך בכל זאת לא ניתן לדעת מה יקרה בשעות שנותרו.

יצחק פינדרוס אוריאל בוסו משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד