י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ראיון מיוחד עם מי שבן גביר רצה שתייצג אותו בכנסת

ראיון עוצמתי רווי באמונה עם מועמדת מס' 34 בליכוד - מה בע"ה ישתנה בבחירות הללו - מי ח"ו יתן כח לוואקף -  ומה היחס שלה לאיתמר בן גביר

ראיון מיוחד עם מי שבן גביר רצה שתייצג אותו בכנסת
שלטי בחירות של הליכוד וכחול לבן צילום: פלאש 90

ערב טוב ח"כ לשעבר ובע"ה בעתיד מאי גולן

ערב טוב ומבורך

את מתמודדת בע"ה במקום ה34 בליכוד ועל משבצת הצעירים כשבעברך כיהנת לתקופה של 5 חודשים בכנסת, וכן התמודדת בעבר ברשימת עוצמה לישראל של ח"כ בן ארי, איך את מגדירה את עצמך

בת גאה לעם היהודי שתעשה בע"ה כל מאמץ להעצים את תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל השלמה והיהודית.

מהי הבשורה שאת מביאה איתך לכנסת?

אנו עומדים בימים בהם אנו מציינים את מחיית עמלק ואת נס פורים, רבי שלמה קרליבך אומר שהסמל של עמלק זה חוסר ההכרה ביכולת האדם לשנות ולהשתנות, להשפיע, ולצאת לחרות, העם היהודי יוצא ממצרים, ממאתיים ועשר שנות שעבוד, ממ"ט שערי טומאה, בורא עולם בוקע עבורם את ים סוף, בא עמלק ומנסה לייאש אותם להראות להם שהם "לוזרים"... את זה אנו מחוייבים למחוק!!! אנחנו עם של מנצחים!!!, אסתר המלכה לעומת זאת היא סמל למה שאדם אחד ללא שום גב אנושי מסוגל לשנות, לפעול, להשפיע ולהוציא עם שלם ממות לחיים של נצחון! ושבהמשך צאצאיה אף בנו את בית שני!

 אני כאן בע"ה בשביל כל מי שרוצה לשנות, להשפיע, להאמין בטוב ולפעול להגשמתו, והכי חשוב: לא להתייאש כלל!!!

זאת הבשורה אותה אני בע"ה מביאה איתי: עוצמה! אמונה! מוסריות יהודית בלבד ללא צביעות של השמאל! לפעול למען המטרות בהם אנו מאמינים באמונה שלימה ובלי לוותר על אף זכות ושעל! נצחון מוחלט על אויבינו ושונאינו - ללא בג"ץ וללא בצלם! יחד עם ראש הממשלה נתניהו אנו נחושים לחוקק את פסקת ההתגברות שאיתה בע"ה נצליח לשים סוף להתערבות השיפוטית של בית המשפט העליון שעברה כל גבולובע"ה גם ליכולות הזדוניות של הקרן החדשה וכל ארגוני השמאל הקיצוני. הפעם זה תלוי רק בכם מצביעים יקרים, לשם שינוי הפעם כל מפלגות הגוש נחושות כקול אחד להחזיר את הכח לעם ולשים סוף לצורה הבזויה שבה בית המשפט לוקח לעצמו כח שלא לו ודורס ברגל גסה את החלטות נבחרי הציבור שנבחרו בצורה דמוקרטי. רק אתם תקבעו אם נצליח!

בהחלט, בעבר הוכחת שלא נרתעת ממאבקים בהם את מאמינה, גם כשגדולים וחזקים ממך ניסו להילחם בך, וכוונתי על המאבק במסתננים.

אכן, כאדם יחיד יחד עם פעילי השכונות האהובים נלחמנו במצוקה שמי שלא יחיה עמה 24/7 לא יצליח להבין מה זה לגור בדרום תל אביב ולהיכבש בצורה בלתי מעורערת על ידי מסתנן בלתי חוקי אלים וגס. ב"ה עם נחישות ואמונה אין סופית הצלחנו לעצור כניסה של מיליון מסתננים, אך חובתנו היום היא גם לעצור את התפשטות התופעה ובע"ה עם כוחות משותפים נצליח להחזיר את ארץ ישראל לעם ישראל במלא מובן המילה.

בעברך התמודדת כחלק מרשימת עוצמה לישראל מה שהפך בהמשך לעוצמה יהודית (בחלקו ה.ע.), מה גרם לך לשנות את המסגרת לפעילותך?

חבריי בעוצמה הם אנשים נהדרים הפועלים למען עם ישראל וארץ ישראל ללא לאות, לצערי הם לא עברו את אחוז החסימה, ומה שחשוב לי יותר מהכל זה שלטון הימין והמחנה הלאומי ועתידה של ארץ ישראל, ולצערי הסכנה כיום היא מאוד גדולה, אנו עומדים במצב שבו עשרות אלפי קולות ילכו ח"ו לאויבי ארץ ישראל, וכעת שהאמת נחשפה - שגנץ סגר ממשלה עם מרצ בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן, אין לנו  ספק שממשלה כזאת היא סכנה לביטחון ישראל ולעתידה של ארצנו כמדינה יהודית.

 עוד שני מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה בראשות הליכוד, שהיא מפלגת השלטון עם המון סייעתא דשמייא הפועלת למען כלל האוכלוסיות בישראל, ובפרט למען הציבור המאמין המחובר לארץ ישראל.

זכינו ובראשינו עומד אדם שמביא לנו הישגים ללא סוף, גם כאלה שלא דמיינו לעצמנו ומתוך מסגרת זו אני ברוך השם מגיעה להישגים ומגשימה את המטרות שלמענן אני פועלת.

אז את עוצמה יהודית?

אני ב"ה יהודיה עם עוצמה, אפנה אותך לציוץ של יריב אופנהימר כשדובר על שריון מקום לנציג עוצמה, (הוא כתב שאין צורך לשריין נציג לעוצמה יהודית היות ויש כבר נציגה לעוצמה יהודית בכנסת בשם מאי גולן ה.ע.) כנראה שמלאך רע בעל כרחו עונה אמן על פעולותי.

מה המסר שרוצה להעביר למצביעים?

צאו להצביע עבור מי שמייצג אתכם ואל תתנו לקול שלכם ללכת למפלגות שמשליטות וממליכות עלינו את בג"צ ואת הוואקף, נסתכל מה קורה בהר הבית ונבין מי יהיה ח"ו הריבון אם לא נחזיר את השלטון לעם כאן ועכשיו, יש לכם הזדמנות להכניס אדם שיגשים את מה שכולנו שואפים ומייחלים לו, הבחירות הללו יקבעו אם רוב עם ישראל הוא הריבון, או בג"צ ושליחי הקרן החדשה הם הריבונים... אני מתחייבת בע"ה להגשים לכם את החלום של כח חזק עם מוסריות יהודית בארץ ישראל לעם ישראל עם ערכי תורת ישראל, תנו לי את הכח!!!

אז מה יש לנו? דאגה לעם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל כמו בן גביר, ופסיעה ריאלית מהכנסת...

להידמות לבן גביר עם פעולותיו הרבות זה כבוד בשבילי, אני מאי גולן שעושה ותעשה למען כולכם בע"ה כדי שנחיה בארץ ישראל עם המון גאווה ועוצמה עד הגאולה השלמה בקרוב ועד בכלל.

לסיכום: מאי גולן היא הפעילה הכי נמרצת בכדי שנזכה לגאווה יהודית בארץ ישראל?

אין הגדרה נכונה מזו !

מאי גולן מפלגת הליכוד עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד