י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ועשית ככל אשר יורוך

החרדים הזמינו טיסה כדי להצביע, אך היא בוטלה - הצלם החרדי יגיע

עשרות חרדים שנמצאים בלונדון ותכננו להגיע מחר לישראל לממש את זכותם הדמוקרטית וגם לקיים ועשית ככל אשר יורוך, גילו הערב כי הטיסה בוטלה ונדחתה לחצות ליל - משמע לאחר סגירת הקלפיות | הצלם שלומי כהן מספר ל'בחדרי' כי הזמין טיסה אחרת בשביל לקיים מצוות חכמים

החרדים הזמינו טיסה כדי להצביע, אך היא בוטלה - הצלם החרדי יגיע
מטוס ממריא צילום: unsplash

מאות נוסעים ישראלים ובהם עשרות חרדים שהיו אמורים לטוס מחר (שני) בשעות הבוקר המאוחרות מלונדון לישראל על מנת להצביע בבחירות, התבשרו כי הטיסה נדחתה לשעות הערב המאוחרות, כך שלא יוכלו להצביע.

אחד מהנוסעים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הוא הזמין לפני למעלה מחודש כרטיס דווקא לשעה 11:45 בבוקר על מנת שיוכל להצביע בבחירות, והיום קיבל הודעה כי הטיסה נדחתה ל-22:20 בערב כך שלא יוכל להצביע. "זה קשה לי ממש. אף פעם לא ויתרתי על זכות ההצבעה, ודווקא ביום שהמערכה כה גורלית לעתיד היהדות בארץ, אני לא אוכל להצביע".

הצלם שלומי כהן. באדיבות המצולם

הצלם החרדי שלומי כהן שהיה אמור לטוס באותה הטיסה אף הוא, החליט לקנות כרטיס חדש בעלות של מאות דולרים, על מנת שיוכל להספיק להגיע לארץ בזמן ולהצביע.

"חשוב לי להצביע ליהדות התורה", הוא אמר ל'בחדרי'. "ואם ה'ועשית ככל אשר יורוך' יעלה לי עוד כמה מאות דולרים, זה שווה לי את זה".

ביטול טיסה בחירות 2020 שלומי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד