כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

השקה אלולית • גלריה

באירוע ההשקה במשרדי פרסום דמיון, הכריזו על פתיחת שנת תש"ע בהצגת פרטים אומנותיים ומלכותיים במיוחד מבית מלכות וקסברגר • צלם אתר 'בחדרי חרדים', השתתף באירוע, ומגיש גלרית תמונות

השקה אלולית • גלריה

ביום חמישי האחרון (ראש חודש אלול) התקיים במשרדי פרסום דמיון, אירוע השקה חגיגי ויוצא דופן מסוגו. הסיבה למסיבה הייתה השקת מוצרים חדשים מבית מלכות וקסברגר ובראשם יצירת הפאר "אגדת תשרי" ספר ייחודי ומקורי על חגי תשרי - יצירה אומנותית, יהודית, אוטנטית ומרגשת.

באירוע רב הרושם במשרדי דמיון השתתפו עשרות עיתונאים, סופרים ואנשי ציבור שבאו לשזוף את עיניהם ביצירת הפלא ולהתעדכן במוצרים החדשים שהושקו לאחרונה המשתתפים באירוע נהנו ממצגת שהאירה את הנקודות המיוחדות בספר והכניסה את המשתתפים אל לב ליבה של האגדה המרגשת
את האירוע חתם הסופר ואיש החינוך ר' חיים ולדר שהביע את התפעלותו מהספר ומהתוכן באומרו שזו פריצת דרך בעולם האומנות "הספר נותן מימד של עומק ותוכן שמושך את הילד, והוא יוצר שינוי מהותי בעולם המוצרים של מלכות וקסברגר בה ניתן ערך מוסף מיוחד של תוכן בנוסף על האומנות המהודרת.

גב' רות אטיאס מנכ"ל דמיון אף הוסיפה ואמרה כי הספר הוא בשורה. בעולם היהודי בכלל והאומנותי בפרט: "קרה משהו,בעבר לא ניתנה לילדים האפשרות להיכנס אל תוך חוויות החגים בצורה מוחשית כ"כ , הילדים (וגם המבוגרים) של היום מקבלים את האפשרות להתרגש מהמועדים בצורה חווייתית ומיוחדת בייחוד כשמדובר בציורים מרהיבים וחיים.

הנוכחים הביעו את התרשמותם מהאירוע באומרם כי אין ספק ומשרדי דמיון הוסיפו נופך ייחודי וביתי שתרם להרגשה הטובה והנינוחה.














































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד