י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הסתיימה בניית 'איקאה' החדש בראשל"צ

'איטונג טק', שיטת הבנייה המהירה של 'איטונג', יושמה בהצלחה במרכז 'איקאה' החדש בראשון לציון שאמור להיפתח בקרוב. היקף העסקה 650,000 ש"ח

הסתיימה בניית 'איקאה' החדש בראשל"צ

סניף הענק של רשת הרהיטים העולמית 'איקאה' בראשון לציון, שזכה לפני ימים ספורים לאישור של הוועדה המחוזית שסללה את הדרך לפתיחתו הקרובה, הוקם בסטנדרט בנייה חדש בשיטת הבנייה הייחודית 'איטונג טק' של חברת הבניה 'איטונג' בהיקף עסקה של 650,000 ₪.

היישום הייחודי של 'איטונג-טק' (לוח איטונג משוריין ברשת פלדה) הינו פשוט ומשתלם לבנייה, בשל משקלו הקל יחסית ורמת הגימור הגבוהה, המאפשרים בניה מהירה ללא התפשרות על איכות, רמת בידוד תרמי ואקוסטי, עמידות באש ורטיבות. בנוסף בניית מעטפת ב'איטונג-טק' היא ללא פחת כיוון שהלוחות מיוצרים במידות מדויקות לפי התכנית האדריכלית.

מרכז איקאה החדש בראשון לציון השייך לקבוצת ברונפמן פישר הזכיין הישראלי של איקאה, השקיעה עשרות מיליוני שקלים במרכז שיכלול לאחר הכרעת הוועדה הסופית חנות ענק ושטחי אחסנה ולוגיסטיקה משמעותיים, תוכננה ע"י 'פלג אדריכלים' ונבנתה על ידי 'סולל בונה' שבחרה ב'איטונג טק' לבניית איכות מדויקת. הפרויקט כולו נבנה בהשחלה - בשיטה בה מושחלים הלוחות במצב אופקי בין שני עמודי תמיכה מפלדה או בטון בחתך H, ומעוגנים אל העמודים, כשהמבנה כולו מחופה לוחות בגווני העיצוב העולמיים של רשת 'איקאה'.

שיטת הבנייה ב'איטונג טק' זוכה לאחרונה בפופולאריות רבה, כשיותר ויותר מבנים נבנים בשיטה איכותית ומהירה זו, כשרק לאחרונה נסתיימה בנייתו של 'קניון הגבעה' בגבעת שמואל מקבוצת גינדי הכולל שטחי מסחר בהיקף גדול, סניף איקאה החדש, ומבני ציבור רבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד