י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקפה יוצאת דופן

הנשיא ריבלין: "מערכת בחירות איומה ומטונפת"

נשיא המדינה מימש את זכות ההצבעה לבחירות לכנסת ה-23 וקרא לכל אזרחי ישראל לצאת להצביע • נשיא המדינה בקלפי: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה ומטונפת כמו המערכת שנגמרת היום, ולא מגיעה לנו תקופת חוסר היציבות הבלתי נגמרת. מגיעה לנו ממשלה שתעבוד עבורנו" •  "אני מבקש - צאו להצביע. כל הצבעה נכונה. כל קול הוא קולכם. צאו להשמיע אותו"

הנשיא ריבלין: "מערכת בחירות איומה ומטונפת"
הנשיא רובי ריבלין מצביע בבחירות צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין מימש הבוקר, יום שני, ו' באדר, 2 במרץ, את זכות ההצבעה לבחירות לכנסת ה-23 בקלפי המוצבת בבית הספר ״יפה נוף״ בירושלים. מיד בתום ההצבעה, קרא הנשיא לכל אזרחי ישראל לממש את זכותם ולצאת להצביע.

"זהו בדרך כלל יום חג, אבל למען האמת אין בי שום חגיגיות. רק תחושת בושה קשה, מולכם, אזרחי מדינת ישראל," אמר הנשיא בכובד ראש: "זה פשוט לא מגיע לנו. לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה ומטונפת כמו המערכת שנגמרת היום, ולא מגיעה לנו תקופת חוסר היציבות הבלתי נגמרת. מגיעה לנו ממשלה שתעבוד עבורנו".

"ולכן", חתם הנשיא את דבריו וביקש: "צאו להצביע. כל הצבעה נכונה. כל קול הוא קולכם. צאו להשמיע אותו. אני מאוד מקווה שנתראה פה שוב רק ב-2024, או לפחות שלא אפגוש עוד מערכת בחירות כנשיא המדינה היקרה הזו".

ראובן רובי ריבלין בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד