ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתכוננים לרגע שאחרי

כך כחול לבן יפילו את נתניהו אם לא ישיג 61

בכחול לבן כבר מתכננים את הרגע שאחרי סגירת הקלפיות: במידה ונתניהו לא ישיג את 61 המנדטים הנדרשים, הם יחוקקו חוק נגדו • ליברמן צפוי להצטרף למהלך אך בינתיים בישראל ביתנו מכחישים

כך כחול לבן יפילו את נתניהו אם לא ישיג 61
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בכחול לבן כבר מתכננים את הרגע שאחרי סגירת הקלפיות: במידה ולאחר פרסום תוצאות האמת לבחירות לכנסת ה-23 ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצליח להשיג את 61 המנדטים הנדרשים להקמת ממשלה, ב'כחול לבן' ינסו לחוקק חוק האוסר על ראש ממשלה לכהן תוך כדי משפט, כך שנתניהו שמשפטו יחל בעוד כשבועיים לא יוכל לכהן כראש ממשלה. כך מדווחת דפנה ליאל בחדשות 12.

על פי הדיווח, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן צפוי לתמוך במהלך כמו גם חברי הרשימה הערבית המשותפת, וכך יוכלו ב'כחול לבן' להשיג את הרוב הנדרש להעברת החוק. נזכיר, כי ליברמן התבטא בעבר נגד הסרת החסינות לראש הממשלה, אך לאחר מכן שינה את דעתו (כמה מפתיע) והתבטא בחריפות נגד החסינות ואף אמר כי זו "פגיעה באמון הציבור במערכת הפוליטית".

בישראל בתינו מכחישים את הדברים, ואמרים כי "כמו שהתנהלנו באופן ממלכתי אחרי 17 בספטמבר, כך נתנהל באופן ממלכתי אחרי 2 במרץ".

נציין, כי לפני מספר ימים בני גנץ כתב בפייסבוק שלו כי הוא "מתכוון להעביר בממשלה הבאה חבילת חוקים שתכלול גם את קציבת כהונת ראש הממשלה וגם חוק שיאסור על ראש ממשלה או שר לכהן עם כתב אישום פלילי".

מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו הליכוד ישראל ביתנו בני גנץ בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד