י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלחץ האדמו"רים

הוראה בסלאנים בבחירות: המצב חוזר לקדמותו

הסתיימה הסאגה בחצר חסידות סלאנים סביב ההצבעה בבחירות. בהודעה טלפונית של הגבאי שסיפר כי הובטח לאדמו"ר שלא ייקחו יותר תפקיד שר 

הוראה בסלאנים בבחירות: המצב חוזר לקדמותו
הרבי מסלאנים צילום: שוקי לרר

עד היום לא הייתה הוראה בחצר חסידות סלאנים לצאת להצביע בבחירות ונאמר כי כל אחד ינהג כפי מעשה אביו. בימים האחרונים נפוצו שמועות בחסידות כי הרבי אוסר להצביע גם בגלל הגיוס וכן בגלל שביהדות התורה לוקחים תפקיד שר. 

הדעה הרווחת בחסידות הייתה, שהפעם לא הולכים להצביע. אלא שהוראה מפתיעה שנשלחה לכלל החסידים בהודעה טלפונית סיפרה כי חזר המצב לקדמותו. 

בהקלטה טלפונית של הגבאי הראשי של האדמו"ר, הרב החסיד רבי אשר וינברג נאמר: "הרבה שליט"א דיבר בלחיים ראש חודש, שהבחירות האלה הם אחרת מהבחירות הקודמות, בגלל שאגודת ישראל יושבת בממשלה, ובגלל שהרב'ה מויז'ניץ התחייב לעמוד על המשמר שאגודת ישראל לא תיקח תיק של שר בממשלה, והוא הגיע בדברים עם עוד חברי מועצת גדולי התורה שהבטיחו לו כך, ולכן כי אין חשש שישתתפו בממשלה, חזר המצב לקדמותו".

בעבר, במטה הקהילות של אגודת ישראל נרשמו בסלאנים שמונים אחוז הצבעה בבחירות והפעם היה חשש שהדבר יפחת ובפעילות הרבי מויז'ניץ ואדמו"רים נוספים, הורה הרבי להחזיר את המצב כפי שהיה עד היום. 

חסידות סלאנים בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד