י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עתרו לוועדת הבחירות

בן גביר זועם: בליכוד מפיצים עלינו שקרים

לטענת יו"ר עוצמה יהודית, בליכוד מפיצים מליוני אסמסים מזויפים של הליכוד נגד בן גביר • עוצמה יהודית לשופט הנדל: "הורה על פתיחה בחקירה"

בן גביר זועם: בליכוד מפיצים עלינו שקרים
איתמר בן גביר במסיב"ע צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגת עוצמה יהודית הגישה לפני מספר דקות עתירה דחופה נגד הליכוד ליו"ר ועדת הבחירות, השופט ניל הנדל, בגין הפצת מליוני מסרונים אנונימיים שקריים בהם נטען כי עוצמה יהודית פרשה מהמירוץ לצד קריאה להצביע לליכוד.

בעתירה מתבקש השופט הנדל להורות לפתוח בחקירה פלילית ולחייב את מפיצי ההודעות בהוצאות משמעותיות.

בעקבות העתירה, השופט הנדל הורה לליכוד להשיב לעתירת עוצמה יהודית עד השעה 15:30. כמו כן הורה הנדל לליכוד לחדול מהפצת ההודעות הכוזבות נגד עוצמה, ככל שההודעות אכן נשלחות מטעמה.

עו"ד איתמר בן גביר מוסר בתגובה: "היום נחצה קו אדום נוסף בתולדות הפוליטיקה הישראלית. נציגי הליכוד ומפלגות אחרות מנסים לפגוע בעוצמה באמצעים שלא נעשו כמוהם עד היום. מצער מאוד שהלחץ והפאניקה של המתחרים הפוליטיים שלנו גורמת להם לנסות לגנוב את הבחירות ולעבור על החוק ולנסות להטות את תוצאות הבחירות".

עוד מוסר בן גביר: "הליכוד כבר הצליח לגבש 61 מנדטים וכרגע הם מבקשים למחוק אותנו וחוששים מהסחף שיש לכיוון של עוצמה כדי שלא יהיה מי שישמור עליהם בימין. הם לא יסתמו לנו את הפה ורק פתק לעוצמה יוביל לממשלת ימין אמיתית".

איתמר בן גביר ניל הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד