י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"חדל אש!"

עמיר פרץ: אי סדרים של הליכוד ומפלגות ימין

ראשי העבודה גשר מרצ הגיעו למטה הבחירות של המפלגה בתל אביב. יו"ר המפלגה, ח"כ עמיר פרץ אמר כי ישנם אי סדרים בקלפיות להם אחראים מפלגות הימין • "אני קורא לבני גנץ להורות לכל נציגיו לחדול מהמתקפות בתוך הגוש"

עמיר פרץ: אי סדרים של הליכוד ומפלגות ימין
עמיר פרץ צילום: פלאש 90

ראשי העבודה גשר מרצ נשאו דברים במטה הבחירות הראשי בתל אביב. יו"ר המפלגה חבר הכנסת עמיר פרץ הלין על כך שישנן אי סדרים בקלפיות ברחבי הארץ להם אחראים הליכוד ומפלגות הימין.

ח"כ עמיר פרץ, יו"ר העבודה גשר מרצ אמר: "מתחילת יום הבחירות אנחנו מתמודדים עם אי סדרים של הליכוד ומפלגות ימין אחרות בקלפיות בכל הארץ.

שימוש פסול בקמעות והשחתה של שלטי בחירות ופתקי הצבעה. מטה יום הבחירות שלנו מטפל בעניין ופעילים שלנו נפרסים בקלפיות בהם יש תקלות.

הגשנו כבר 3 עתירות מהבוקר לוועדת הבחירות המרכזית על זיופים, השחתות פתקים, והבטחות שווא שאם מישהו יחזיק קמע הוא יירפא מקורונה.

זו הטעייה חמורה ואנחנו רואים בזה ניסיון חמור של הטיית תוצאות הבחירות.

פרץ הוסיף: "אני קורא לבני גנץ להורות לכל נציגיו לחדול מהמתקפות בתוך הגוש – כמו שקורה בקרב אמיתי, כשמנהיג מזהה שיש ירי על כוחותינו הוא מייד מורה – "חדל אש!". אני, אנהג כמבוגר האחראי. לא אגרר למתקפה בתוך הגוש.

אנחנו צריכים עכשיו רק דבר אחד להעלות את אחוזי ההצבעה.

לשמחתי אנחנו מקבלים דיווחים שאחוזי ההצבעה במגזר הבדואי עולים. ההתחייבות שלנו למינוי פרופ' עליאן אלקרנאוי מעוררת את השטח, אני יוצא מכאן למוקדי ההצבעה שלנו במגזר הערבי.

אני קורא לכם - לא להתעייף עכשיו! לא להניח לטלפונים! מחנה השינוי מנצח היום באמת!״

ח״כ אורלי לוי אבקסיס, יו״ר גשר: ״אני פונה לחברנו מכחול לבן- היינו הראשונים והיחידים שתמכו בממשלה בראשותו של גנץ. אנחנו מצפים גם מכם הרצון להחליף את הממשלה יוביל אתכם להפסיק את ההתקפה על העבודה גשר מרצ. יש לנו משימה משותפת, אל תחבלו במאמץ הזה.״

ח״כ ניצן הורוביץ, יו״ר מרצ:: "אני פונה לכחול לבן: רכזו את הפעילויות בימין ובליכוד, לא בתומכים שלנו. אל תפריעו לנו לנצח כדי שמחר בבוקר נתחיל לפעול יחד להקמת ממשלת שינוי אמיתית. ממשלת שלום וצדק חברתי. צאו להצביע. תבחרו באמת שלכם".

עמיר פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד