י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה חוקרת

חשד לזיופים בקלפיות במודיעין עילית וירושלים

מצביעים שהגיעו להצביע בקלפיות בירושלים, מודיעין עילית, נהריה ובני עי"ש גילו כי כבר מישהו אחר הצביע במקומם • ממשטרת ישראל נמסר כי בעקבות התלונות פתחה המשטרה בבדיקת המקרים • מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן: ""מעבר לכל משימות השגרה, מטרת העל שלנו היא לאפשר את חופש ההצבעה של כל אזרחי ישראל ללא הפרעות"

חשד לזיופים בקלפיות במודיעין עילית וירושלים
הצבעה בקלפי צילום: אהרן קרון, פלאש 90

מספר מצביעים שהגיעו להצביע בקלפיות בירושלים, מודיעין עילית, נהריה ובני עי"ש גילו כי מישהו אחר כבר הצביע במקומם. הם מסרו את הדיווח לשוטר שמוצב במקום והמשטרה פתחה בחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר כי בעקבות התלונות פתחה המשטרה בבדיקת המקרים ובירור הנסיבות.

מוקדם יותר היום טיפלה המשטרה בשלל דיווחים על הפרות סדר, תליית שלטים לא חוקית, תעמולה בסמיכות לקלפי וניסיונות לזייף פתקי הצבעה.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, סייר במחוז הדרומי בעיר באר שבע הבוקר, סקר את היערכות הכוחות באזור ומסר כי "יום בחירות לכנסת מהווה יום חג עבור הדמוקרטיה הישראלית. תפקידכם כשוטרים ביום חשוב ומשמעותי זה, הוא לשמור על ההליך הדמוקרטי התקין וטוהר הבחירות, וכן על הביטחון והסדר הציבורי".

הוא הוסיף, כי "מעבר לכל משימות השגרה, מטרת העל שלנו היא לאפשר את חופש ההצבעה של כל אזרחי ישראל ללא הפרעות. עד כה ניכר כי הערכות המשטרה נותנת מענה הולם וראוי לתרחישים השונים. עלינו לזכור כי מדובר ביום שבתון ולתת קשב רב גם למאות אלפי האזרחים שיפקדו את אתרי הבילוי השונים ברחבי הארץ לאורך היום. אני מאחל לכולנו הצלחה בכל המשימות והאתגרים המונחים לפתחנו למען אזרחי ישראל והדמוקרטיה הישראלית".

זיופים בבחירות משטרת ישראל בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד