כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הופעלו לחצים כבדים מלשכת רוה"מ

ברוך מרזל חושף: "הרב אמר לנו לרוץ עד הסוף"

בטור מיוחד לכבוד יום הבוחר, חושף ברוך מרזל מראשי מפלגת 'עוצמה יהודית' את הסיבה לריצה שלהם עד הסוף, ולמה הם לא נכנעו ללחצים שהופעלו עליהם • הרב דב ליאור למרזל ובן גביר: "במידה ולא תרוצו לא יהיה לי למי להצביע!"

ברוך מרזל חושף: "הרב אמר לנו לרוץ עד הסוף"
ברוך מרזל צילום: דוברות

יום הבחירות בעיצומו והמוני ישראל יוצאים לקלפיות. אבל אני רוצה להתעסק דווקא להתעסק בליל אמש, שעת ערב במטה עוצמה יהודית. ישבנו בחדר ודנו בנושאים לקראת סדר יום הבחירות ואז הגיע מו"ר הרה"ג הרב דוב ליאור שליט"א הרב רצה לשמוע איפה אנחנו עומדים וכיצד אנחנו נערכים לקראת היום הזה.

הרב שמע, את כל הרדיפות וההסתה נגדנו שמועות שקרים והפחדות הקשיב, ראשי המטה דיווחו לרב על הלחצים והרב סיפר שגם עליו יש לחצים כבדים מלשכת רוה"מ, שרים, ורבנים. אבל לשאלות שהרב שאל אותם לא הייתה תשובה.

אחרי בירור המציאות אמר לנו את הדברים הבאים: "אתם חייבים לרוץ עד הסוף, למרות כל הקשיים ולמרות כל החששות שיש בשטח מאחוז החסימה". במידה ולא תרוצו לא יהיה לי למי להצביע! היה זה בדיוק באותם הרגעים שבהם הופץ עוד פייק ניוז שעוצמה יהודית לקראת פרישה. בהתחלה זה הגיע מהליכוד, ולאחר מכן מצדם של יהדות התורה. באותו הרגע הדברים של הרב הבהירו לנו שאנחנו הולכים בדרך הנכונה וגם המהססים ישרו קו וקיבלו בהכנעה את דעה הרב ליאור שליטא

כזאת היא מפלגת עוצמה יהודית. מפלגה שיש לה רבנים ומה שהוא מורים, כך היא עושה. אתמול, במסיבת העיתונאים שערך ידידי עו"ד איתמר בן גביר, הוא סיפר תעל הלחץ שהופעל עליו בשביל שיפרוש, ובאמת הלחצים שהופעלו היו כבדים מאוד. אבל מרגע שהרב הורה, אנחנו לא שאלנו שאלות, וקיבלנו את דבריו.

זאת הסיבה שאנחנו רצים. אנחנו רצים כי אנחנו מאמינים שיש לנו דרך, שיש אידיאולוגיה שחשוב שישמעו אותה. נכון, היו ניסיונות לראות עם מפלגות אחרות לבדוק האם הם מוכנים להציע לנו הבטחות אידיאולוגיות, אבל לא שמענו מהם כלום. כולם רק הבטיחו לנו תפקידים, ג'ובים, מישרות שונות, אבל לא זה מה שמעניין אותנו.

לא סתם שאר המפלגות האחרות מפחדות מאיתנו ומוציאים עלינו הודעות כזב על כך שפרשנו. הם יודעים שאנחנו לא נריב על תפקידים, לא נילחם על תיקים. זה חשוב אבל זה לא העיקר אצלנו. לנו קודם כל חשוב לקדם את הדרך שלנו, לקדם את האמת של עוצמה יהודית. זאת סיבה שהרב ליאור הורה לנו להמשיך בכל הכוח, ואנחנו כמובן בעקבותיו.

הריצה של עוצמה יהודית היא כבר עובדה מוגרמת. אלפי מצביעים הצביעו לנו מאז פתיחת הקלפיות ואנחנו מזהים סחף אדיר כלפי עוצמה יהודית. מי כמוכם במגזר החרדי יודעים, שכשיש לך גדול דור כמו הרב דוב ליאור, שהולך עם האמת שלו, אנשים מזהים את זה ונוהרים אחריו בכל הכוח. מתוך תקווה ותפילה שיחד נוכל לשמור על התורה ועל ארץ ישראל ולקדם שם שמיים.

הרב דב ליאור ברוך מרזל בחירות לכנסת ה-23 בנימין נתניהו עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד