ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הישורת האחרונה

אחוזי הצבעה גבוהים; ליצמן ודרעי בהודעות חירום

מערכת הבחירות לכנסת ה-23 הגיעה לישורת האחרונה • נכון לשש בערב: 56.3 אחוזי הצבעה • אחוזי ההצבעה הגבוהים מכניסים ללחץ את ראשי המפלגות החרדיות ודרעי וליצמן יוצאים בהודעות חירום בהולות • גפני: "האדישות הזאת בציבור שלנו תעלה לנו הלילה ביוקר" 

אחוזי הצבעה גבוהים; ליצמן ודרעי בהודעות חירום
מטה יהדות התורה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פחות משלוש שעות לסגירת הקלפיות ובמפלגות החרדיות כולם משדרים לחץ בדקה ה-90, כאשר אחוזי ההצבעה גבוהים משמעותית בריכוזים הערבים ובימין.

בסיעות החרדיות ששאפו להגדיל את כולן מי בעשרה מנדטים ומי בשמונה, כבר מדברים רק על שימור המצב בתקווה ובימין מעלים חשש מההצבעה בריכוזים הערבים.

יו”ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן בהודעה בהולה לנציגי הקהילות באגו”י: “אנו בשעת חירום! נתוני ההצבעה הכלליים מול החרדיים מובילים אותנו לתבוסה אפשרית רח”ל. כבוד שמים וכבוד גדולי ישראל על כף המאזניים. על כל אחד אחריות אישית לעורר בשעה גורלית זו איש את מכריו וידידיו בכל דרך להגיע לקלפיות החרדיות”.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הגיע כעת למטה המרכזי בבני ברק: "המערכת משומה רדומה. האדישות הזאת בציבור שלנו תעלה לנו הלילה ביוקר. אני מבקש ממכם צאו להצביע! בנפשינו הדבר. זה כבר לא סיסמה, זה יהדות או כלום חלילה!".

אחוזי ההצבעה מגלים כי עד סוף הערב צפויים להגיע כרבע מיליון מצביעים שלא יצאו להצביע בסבבים הקודמים, והשאלה היא האם הם הגיעו מהיישובים הערביים או שמא מריכוזי הימין.

בליכוד, ראש הממשלה משנה את סדר יומו והגיע כעת למעלה אדומים, כדי לשנע מצביעים. גם בכחול לבן ראשי המפלגה גנץ ולפיד הגיעו לתל אביב כדי לפעול להוציא את מצביעי המפלגה לקלפי בזמן שעוד נותר.

דבר מעניין שאני שומע עליו כעת, זו תנועה מסוימת של מצביעים יהודים ל'משותפת' מכיוון מר"צ והעבודה.

 

בחירות 2020 יום הבחירות בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד