י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קמפיין הגיוועלד של 'ימינה'

נפתלי בנט: "הליכוד על 37 מנדטים; נתניהו ראש הממשלה" • צפו

יו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט פתח בקמפיין גיוועלד מחשש שמפלגתו תיחלש בבחירות. לדבריו, אם מפלגתו תיחלש: "נתניהו ייאלץ לקחת לצידו את בוגי לשר ביטחון ואת לפיד לשר משפטים" • צפו

נפתלי בנט: "הליכוד על 37 מנדטים; נתניהו ראש הממשלה" • צפו
נפתלי בנט נואם בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קמפיין הגיוועלד של השעתיים האחרונות: "הליכוד על 37 (!!) מנדטים, נתניהו הוא ראש הממשלה הבא - צאו לחזק את ימינה", כך קורא הערב (שני) שר הביטחון, נפתלי בנט, במרכז הטלפונים של מפלגת 'ימינה'.

נפתלי בנט אמר: "אני נמצא במרכז הטלפונייה והנתונים של ימינה, הנה הנתונים המעודכנים לשעה זו, שעה 19:00: על פי כל הנתונים שיש לנו, הליכוד חזק מאוד - סביב 37 מנדטים. המשמעות הטובה היא שנתניהו הוא ראש הממשלה הבא של ישראל".

לדברי יו"ר 'ימינה': "עכשיו, צריך למקד את קולות הימין לימינה לצידו. כל קול טב הולך גם לנתניהו אבל מוודא שנתניהו יוכל להשאיר אותנו בביטחון ובמשפטים, שנהיה השותף הגדול. אחרת הוא ייאלץ לקחת לצידו את בוגי לשר ביטחון ואת לפיד לשר משפטים".

"עכשיו שאלת הבחירות היא מי יהיה השותף לצד נתניהו? מי יהיה השותף הגדול?", הבהיר בנט לפעילים; "לפיד, גנץ ובוגי או בנט ושקד? לכן, אני מבקש: כל הימנים שרוצים את נתניהו ראש ממשלה ואותנו לצידו - להצביע טב, להצביע טב".

 

נפתלי בנט מפלגת ימינה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד