ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
גט כריתות בין בן גביר לימין

יכל לקנות את עולמו ובחר לנקום את נקמתו

לאחר פרסום המדגמים שמצביעים על תוצאות דרמטיות, ניתן להסיק כי לו תומכי עוצמה יהודית היו מצביעים למפלגות אחרות בגוש הימין, היינו עומדים על 61 מנדטים • יענקי פרבר טוען כי איתמר בן גביר "נתן לעצמו גט כריתות מהימין הישראלי"

יכל לקנות את עולמו ובחר לנקום את נקמתו
איתמר בן גביר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר לאן. עדיין לא ידוע כמה קולות בזבז איתמר בן גביר לימין, קולות שסביר להניח יכלו להביא את המספר הזוכה 61 לגוש.

בן גביר עוד יעשה חשבון נפש, ויפנים את המשפט שכל חייל לומד בצבא 'תהיה חכם ואל תהיה צודק'.

נראה שבן גביר ניצח בקרב בינו לבין ימינה, אך הפסיד במלחמה בין הימין לשמאל. ימים יגידו כמה קולות חסרים לימין כדי להקים ממשלה, אך בן גביר עם העקשנות שלו לרוץ, נתן לעצמו גט כריתות מהימין הישראלי.

על פניו זה נראה שעוצמה יהודית הכשילה את הימין כולו, אך צריך לחכות עוד כמה ימים לתוצאות סופיות. בן גביר יכל לקנות את עולמו, אך בחר לנקום את נקמתו.

אתמול פורסם כי הובטח לבן גביר שמאי גולן תייצג את עוצמה יהודית בכנסת, חאן אל אחמאר תפונה תוך 6 שבועות, וכן הובטח לו שבליכוד יפעלו להורדת אחוז החסימה. אלא שלאחר שהיה נראה כי ההסכם לקראת סגירה סופית, בעוצמה הודיעו כי הם לא פורשים.

לאחר הפרסום על המגעים בין בן גביר לליכוד, מעוצמה יהודית מסרו כי "במהלך הלילה, סוכמו תנאים עקרוניים בין עוצמה יהודית לליכוד. וראש הממשלה חזר בו מהסיכום ואפילו את התנאים הללו ראש הממשלה מסרב לקיים".

מהליכוד נמסר: "מצפים מבן גביר לגלות אחריות ולא לשרוף קולות ולפגוע בניצחון הימין. עוד מנדט אחד לליכוד ואנחנו מנצחים ומקימים ממשלת ימין חזקה לישראל. המחנה הלאומי לא יסלח אם לא יעשה הכל כדי למנוע הקמת ממשלת שמאל שתלויה באחמד טיבי". אך כאמור עוצמה לא פרשה, והכניסה את הימין לסחרור עד לתוצאות הסופיות

איתמר בן גביר ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד