כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"קמפיין מנומנם שלנו, אכלנו אותה"

האכזבה ב'כחול לבן': קריאות לבני גנץ להתפטר

כרגיל, כשבשמאל מפסידים משחיזים סכינים ומנסים לערוף את ראש המנהיג. כבר הערב עוד בטרם פורסמו תוצאות האמת, נשמעות קריאות בשמאל לבני גנץ להתפטר מתפקידו לאלתר | גורם ב'כחול לבן': "הקמפיין היה רע. חטפנו מנתניהו ולא הדפנו. יותר מדי ממלכתיות. זה עלה לנו בבחירות. נזכרו אצלנו יומיים לפני להיות אגרסיביים"

האכזבה ב'כחול לבן': קריאות לבני גנץ להתפטר
ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

ב'כחול לבן' אווירת נכאים נוכח התוצאות העגומות המסתמנות על פי המדגמים בשלושת הערוצים המובילים בישראל.

רוב עיתונאי השמאל שותקים בינתיים, לעומת כתב חדשות 13 ברק רביד, המרבה לבקר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקרא לבני גנץ להתפטר עוד הערב מתפקידו בעקבות הכישלון.

יועץ התקשורת של 'כחול לבן' רונן צור הגיב ואמר במשדר 'ערוץ 13': "הייתה חבלה מכוונת בקמפיין שלנו".

והם לא לבד, גורם ב'כחול לבן' מסר הערב ל'ישראל היום': "קמפיין מנומנם שלנו, אכלנו אותה". לדבריו: "הקמפיין היה רע. חטפנו מנתניהו ולא הדפנו. יותר מדי ממלכתיות. זה עלה לנו בבחירות. נזכרו אצלנו יומיים לפני להיות אגרסיביים".

ח"כ עופר שלח מ'כחול לבן', המקורב ביותר ליאיר לפיד, אמר בראיון ל'חדשות 13' כי "צריך לעשות כל מאמץ שנתניהו לא יקים ממשלה. אסור להצטרף לממשלת אחדות. צריך לעשות כל מאמץ כדי שהממשלה הזו לא תקום". לכשנשאל האם כחול לבן תקים גוש חוסם על מנת למנוע את הקמת ממשלת נתניהו, אמר כי אין ספק שהרשימה המשותפת תהיה חלק מבלוק חוסם".

ח"כ יועז הנדל מ'כחול לבן', הנחשב לסמן הימני ברשימה כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נכבד את התוצאות בכל מקרה. המשימה החשובה ביותר עכשיו היא לרפא את החברה הישראלית משנאת חינם".

מפלגת כחול לבן יועז הנדל עופר שלח בני גנץ ברק רביד בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד