י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גם לאחר המפלה המסתמנת

ליברמן לא עוצר: תוקף את החרדים וימינה

תוצאות המדגמים הראשונים התפרסמו, ובמרביתן נראה כי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שבנה את הקמפיין שלו על שנאה, נחל מפלה קשה • בהתייחסות ראשונה הוא תוקף את החרדים וימינה: "המדגמים שונים מהסקרים, והגוש החרדי-משיחי לא משאיר ברירה אלא להמתין לתוצאות האמת"

 ליברמן לא עוצר: תוקף את החרדים וימינה
אביגדור ליברמן צילום: Sraya Diamant/Flash90

תוצאות המדגמים הראשונים התפרסמו, וניצחון גוש הימין בראשות רה"מ בנימין נתניהו נראה מבטיח מתמיד. במרבית המדגמים נראה כי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שבנה את הקמפיין שלו על שנאה, נחל מפלה קשה. עם זאת, בדברים שנשא לאחר שהתאושש מהתוצאות, הוא סירב להתייחס לירידה שלו במספר המנדטים, ותקף כרגיל את נתניהו והחרדים. לדבריו, "אנחנו מחכים לתוצאות הסופיות מהקלפיות השונות, ושום דבר עוד לא בטוח. גם בבחירות הקודמות המפלגות המשיחיות קיבלו מספר מנדטים זהה"

עוד הוסיף ליברמן כי "ישראל ביתנו היא מפלגה עם מצע מסודר, אנחנו נישאר נאמנים לקהל בוחרינו ונעשה את מה שאנחנו מאמינים בו. אנחנו לא רוצים להסיק כרגע שום דבר , אלא לחכות לתוצאות הסופיות". 

הוא הוסיף, כי "המדגמים שונים מהסקרים, והגוש החרדי-משיחי לא משאיר ברירה אלא להמתין לתוצאות האמת. לא נזוז מילימטר ממה שהבטחנו".

מפלגת ימינה תנועת ש"ס יהדות התורה הסתה נגד חרדים בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד