י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הכוח לא נפגע

בנט בירך בשם ומלכות והבהיר: "נמשיך ביחד"

ב'ימינה' קיוו להתחזק אך שמחים עם התוצאה של שבעת המנדטים על פי רוב המדגמים. יו"ר המפלגה נשא הערב נאום לפעילים ואמר: "אנחנו נפעל כסיעה משותפת בכנסת הקרובה; נחזק את הזהות היהודית ואת עולם התורה"

בנט בירך בשם ומלכות והבהיר: "נמשיך ביחד"
נפתלי בנט צילום: יח"צ

יו"ר מפלגת 'ימינה' שר הביטחון נפתלי בנט מרוצה מתוצאות הבחירות. בנאום שנשא הערב (שני) בפני הפעילים פתח השר בירך בשם ומלכות "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה" והכריז: "מחנה הימין ניצח! ואנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל".

הוא סיפר: "ראש הממשלה נתניהו התקשר אליי דקות אחרי המדגם ובירכנו אחד את השני, ואני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמ"ש".

על הח"כים שחזרו לכנסת אמר נפתלי בנט: "זאת נבחרת של אנשים מצוינים. הנבחרת הכי טובה, הכי אנרגטית, הכי ערכית, הכי ישרה ונקייה שיש בפוליטיקה הישראלית ובימין האידאולוגי. היום ברור לכולנו שזו הייתה החלטה נכונה".

"אני רוצה לומר בקול גדול: ימינה נשארת מאוחדת. אנשי הבית היהודי, אנשי האיחוד הלאומי, אנשי הימין החדש - אני אוהב אתכם. יש ימינה אחת גדולה. אנחנו נפעל כסיעה משותפת בכנסת הקרובה וכמו שהבטחנו אנחנו נעשה הכל כדי להיפתח למפלגה אחת גדולה".

"מחר נכנס ישיבת סיעה משותפת של כולנו יחד ונתחיל לעבוד בשביל עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילי צה"ל.
כפו שהבטחנו, אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה נתניהו להקמת הממשלה".

עוד הוסיף מנהיג הציונות הדתית: "אנחנו נמשיך ביחד כמו אגרוף ברזל כדי לשמור על הממשלה שתהיה נאמנה לעקרונותיה שלה. נמנע הקמת מדינה פלסטינית, נדאג להחלת ריבונות, נפעל לכלכלה חופשית עם רגישות חברתית, נחזק את הזהות היהודית ואת עולם התורה".

 

נפתלי בנט שהחיינו מפלגת ימינה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד