י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"צה"ל ימשיך לפגוע"

בנט: אויבינו יכולים לפרש את המצב הפוליטי כחולשה

בנט: ״אויבינו עלולים לפרש את מהמורות הדמוקרטיה הישראלית כחולשה ולנסות לאתגר אותנו בגבולנו הצפוני ובגבול עזה, צה״ל ימשיך לפגוע במי שמנסה לפגוע בנו״

בנט: אויבינו יכולים לפרש את המצב הפוליטי כחולשה
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

בטקס האזכרה השנתי לחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע, שנערך מוקדם יותר היום (שלישי) בהר הרצל במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ויו״ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין, התייחס שר הביטחון בנט למצב הפוליטי.

בפתח הדברים אמר בנט, "כל עוד אני בתפקיד, לא אנוח ולא אשקוט עד שיובאו כולם לקבר ישראל. זאת החובה שלי, שלנו, כלפיהם. הדבר גם נכון לבנינו שבידי החמאס. כשר הביטחון אני מחויב לפעול ולעשות הכל כדי להביא את הדר גולדין ז״ל ואורון שאול ז״ל לקבר ישראל".

בנט התייחס למצב הביטחוני ואמר כי, "אנחנו פועלים ביצירתיות ובנחישות מול אויב אכזר, בכלים שלא תמיד מצטלמים הכי טוב, אבל אנחנו נלחץ על האויב בכל מחיר על מנת להשיבם. עברנו שנה וחצי לא פשוטות במדינה שלנו".

לדבריו, "אויבינו עלולים לפרש את מהמורות הדמוקרטיה הישראלית כחולשה ולנסות לאתגר אותנו בגבולנו הצפוני ובגבול עזה. צה"ל ימשיך לפגוע במי שמנסה לפגוע בנו, צה״ל ימשיך לשמור על אזרחי ישראל ולתת להם ביטחון. עוצמת צה"ל נמדדת לא רק בטווח הטיסה של מטוסינו, אלא בצדקת האמונה בלבבות חיילינו".

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד