י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
איומים על מידע מביך

תערוק לליכוד? חה"כ עומר ינקלביץ' מגיבה

בעוד בשעה זו נספרים הקולות האחרונים - בליכוד כבר חושבים איך הם משיגים את המושב ה-61 הדרוש להם לשם הקמת קואליציה • ינקלביץ' מכחישה את האפשרות - אולם במקביל יש דיווחים על איומים מצד הליכוד על פרסום מידע מביך • כל הפרטים

תערוק לליכוד? חה"כ עומר ינקלביץ' מגיבה
גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעות שאחרי פרסום תוצאות הבחירות הדרמטיות ולאחר שגוש הימין-חרדים הצליח לגייס ככל הנראה רק 60 מנדטים, הלחץ מכוון גם לחברת הכנסת החרדית בכחול לבן, עומר ינקלביץ', שמגיבה לראשונה לדברים.

בשיחה שקיימה עם ynet לפני זמן קצר התייחסה ינקלביץ' לשמועות לפיהן היא עשויה לערוק לליכוד ובכך "תציל את המדינה מבחירות רביעיות". ינקלביץ' אמרה כי "הכול שמועות, זה לא יקרה".

בתוך כך, העיתונאי חיים לוינסון מדווח ב'הארץ' כי בליכוד איימו על ח"כ ינקלביץ' כי יפרסמו מידע מביך אודותיה אם לא תערוק לשורותיהם.

על פי הדיווח, גורמים במפלגה אמרו לחברת הכנסת מכחול לבן כי אם לא תצטרף אליהם, הם יפרסמו קטעים הנוגעים לחייה מהקלטת השיחה בין היועץ האסטרטגי ישראל בכר לרב גיא חבורה. ינקלביץ' לא הגיבה, בליכוד הכחישו: "שקר מוחלט".

יצוין כי גם חברי הכנסת יועץ הנדל וצביקה האוזר הגיבו לאפשרות כי יערקו לימין ומסרו: "לכבוד רב סרן שמועתי, ‏באשר הוא שם. לא פנו אלינו, לא יפנו אלינו. הם יודעים למה".

עומר ינקלביץ' בני גנץ ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד