י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בפתח תקופת החגים: יקבי כרמל מסכמים שנה מוצלחת וממשיכים לחדש

בפתח חודשי השמחה, המאופיינים בעלייה חדה בצריכת היין, מציג היקב המוביל בישראל  את החידושים המרעננים שיושקו במהלך השנה הקרובה • אלה מתכתבים עם המגמות המרכזיות בענף היין, מתחברים לצרכנים, ומעניקים שפע הזדמנויות לרגעי שמחה משותפים • מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד: "לנוכח נתוני צריכת היין בישראל העולים בהתמדה, הובלנו חדשנות ומגמות שאומצו בשמחה גם על צרכני היין במגזר החרדי"

בפתח תקופת החגים: יקבי כרמל מסכמים שנה מוצלחת וממשיכים לחדש
יקבי כרמל צילום: יח"צ

במפגש מיוחד שנערך לקראת פורים ופסח, בהם ניכרת עלייה חדה בצריכת היין האיכותי והפופולרי ביותר בישראל, הציגו יקבי כרמל את המגמות המרכזיות  בתחום היין. במהלך המפגש סקרו את תוצאותיו המצוינות של מהלך ריענון לוגו יקבי כרמל שהושק לפני כשנה, ובא לידי ביטוי מובהק בנראות בולטת על המדפים. עוד הוצגה הצמיחה השנתית המשמעותית בקטגורית היינות השולחנים, בהובלת סדרת האיכות סלקטד, פריווט קולקשן ובאזז. עוד נסקרה הצמיחה המשמעותית בקטגורית תירוש, עם תירוש כרמל מיץ הענבים האהוב בישראל. בנוסף הציגו בכירי היקב את החדשניות, ההשקות ומיקוד הפעילות לשנה הקרובה.

"ב-2018 ובמהלך 2019 חידשנו את לוגו יקבי כרמל, והשקנו הצעות ערך חדשות לצרכני היין, במגוון סדרות ומותגים. חיזקנו את מגמת הצמיחה בקטגורית היינות המבעבעים עם צמיחה של 43% למותגי יקבי כרמל בהשוואה לשנה קודמת", שיתף מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד. לדבריו, "ליקבי כרמל חיבור עמוק ורב שנים עם המגזר החרדי, הנחשב לצרכן יינות חשוב בחגים, בשבתות וברגעי שמחה. כיקב שמעריך ומוקיר את צרכניו אנו מקפידים להביט קדימה ומתאימים את עצמנו לצרכים ולמציאות המשתנה, תוך מתן כבוד להיסטוריה ולמורשת של היקב והמשך פיתוח המומחיות שנצברת לאורך  קרוב ל-140 שנה מאז נוסד היקב בשנת 1882. גם בשנה הקרובה נמשיך לחזק את המותג ולהוביל את עולם היין, לצד צמיחה וחדשנות בקטגוריות השונות".

ראשי יקבי כרמל בראשות המנכל מר נדב ארנס • קרדיט: יח"צ

יפתח פרץ, יינן ראשי ביקבי כרמל: "אנו עמלים ללא הרף על שימור וחיזוק שיתוף הפעולה בין כורמי היקב, למחלקה היננית. שיתוף הפעולה ארוך השנים עוזר לנו לשמור על רמת היינות הגבוהה של יקבי כרמל לאורך השנים, כך שיהיו איכותיים וטעימים בכל רמת מחיר, ולהמשיך לפתח יינות חדשניים וייחודיים בכלל הקטגוריות".

רן אסא, מנהל השיווק ביקבי כרמל, ציין כי "בשנה החולפת השקנו גם את סדרת מוג'ו, שהביאה רענון משמעותי וערך חדש עבור צרכני היין. במהלך השנה הנוכחית נמשיך להתחדש עם יינות בגדלים חדשים למוצרים אהובים המתאימים גם למשלוחי מנות, נמשיך להפתיע בסדרת באזז עם השקת יין באזז רימון, לצד גיוון וחדשנות בקטגוריות מסורתיות, דוגמת תירוש רוזה ובקטגוריית הקידוש עם ישן נושן לייט (יין מופחת אלכוהול 3.5%)".

בהמשך למגמה אותה פירטו בכירי יקבי כרמל, בימים האחרונים השיקו כאמור ביקבי כרמל בקבוקי "תירוש כרמל" האהוב והפופולרי במהדורה מיוחדת, בבקבוק נוח במיוחד של 187 מ"ל, האידיאלי למשלוחי מנות מושלמים. במקביל, לקראת פסח נערכים ביקבי כרמל לצריכה המשמעותית של תירוש כרמל, התירוש המקורי,  המיוצר מ-100% ענבי יין ללא תוספת מים וסוכר וללא חומרים משמרים, המלווה את כל המשפחה מזה שנים בליל הסדר ומהווה חלק בלתי נפרד מכל שבת, חג ורגעי שמחה. כמו"כ, לקראת חג הפסח יושק היין עטור המדליות – פרייבט קולקשן מרלו – במהדרות מגנום מוגדלת (1.5 ליטר) המתאימה לצריכה משותפת בשולחן החג המשפחתי

כל יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין, בראשות הגר"א רובין שליט"א

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים ומפעילים שני יקבים: היקב המרכזי בזיכרון יעקוב  ויקב יתיר בתל ערד.

היקב ההיסטורי הגדול בישראל, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות של כמעט כל בית בישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות. 

יקבי כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד