י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בלעדי ביש חסד: מארז משלוח מנות לנמנעים מגלוטן

ההכנות לפורים בשיאן, ומשלוחי המנות כבר מתוכננים עד הפרט האחרון • בדקו את עצמכם: האם גם אלה שנמנעים מגלוטן יוכלו ליהנות מהם? • כדי שלכולם יהיה פורים שמח באמת, בחרה יש חסד להרים את הכפפה ולצאת במיזם מיוחד • בשיתוף עם עמותת 'יד לרגיש', משווקת הרשת לראשונה  מארז משלוח מנות מהודר שכל מוצריו מתאימים גם לצרכנים הנמנעים מגלוטן

בלעדי ביש חסד: מארז משלוח מנות לנמנעים מגלוטן
משלוחי מנות לנמנעים מגלוטן צילום: יח"צ

עשרות אלפי משלוחי מנות עושים את דרכם בין ההמונים. כולם שמחים לקיים את המצווה בהידור, ומשקיעים מחשבה רבה בהרכבת המשלוח המושקע. אבל האם חשבנו לרגע על הנמנעים מגלוטן, שפותחים משלוח-אחר-משלוח, ומנסים לאתר את המוצרים שמתאימים להם? איך בכלל מרכיבים משלוח מיוחד שכזה, וכיצד בוחרים את המוצרים הנכונים?

מתוך רגישות רבה, וכדי לתת מענה לצורך החשוב, בחרה יש חסד לשווק לראשונה - ובבלעדיות מארז משלוח מנות מיוחד, שכל מוצריו מתאימים גם לנמנעים מגלוטן. המארז משווק באריזה חגיגית, ונושא חותמת כשרות מהודרת.

לבד מבשורה זו, כמדי שנה, תוכלו למצוא בסניפי יש חסד את כל הדרוש למצוות סעודת החג ומשלוחי המנות; סלסלות, אביזרי קישוט ואריזה, יינות משובחים, אריזות מזון חגיגיות ועוד שפע של מוצרים שיעשו לכם חג שמח – ויוציאו אתכם בזול.

רשת יש חסד נערכה מבעוד מועד לקראת תקופת החגים; תגברה את מערך הצוותים בחנויות, דאגה לאספקה מוגדלת של המוצרים הנדרשים והוסיפה עמדות שירות עצמי לקנייה מהירה וחווייתית. הכל כדי שתצאו בשמחה ובזול.

סניפי יש חסד:

אזור ירושלים והדרום; ירושלים: חדש! רח' כנפי נשרים 24; רח' נג'ארה 2, גבעת שאול; רח' ברכת אברהם 22, רמת שלמה. אשדוד: רח' חנה סנש 9, רובע ג'. ביתר עילית: רח' הר"ן 6 פינת פנים מאירים, כיכר העיר. בית שמש: רח' נחל צאלים 2 מרכז מסחרי, רמה א'; רח' נהר הירדן 1, רמה ב'. קריית ספר: רח' אבני נזר 46, מרכז ק.ס.ם; רח' שערי תשובה 3.

אזור המרכז; בני ברק: רח' כהנמן 10, מרכז רימונים; רח' עזרא 21; רח' שלמה המלך 12. אלעד: רח' ניסים גאון 79. בארות יצחק: מתחם פאוור סנטר, צומת הטייסים.

אזור הצפון; טבריה: רח' הנשיא ויצמן 1117, טבריה עילית. צפת: רח' הגדוד העברי, קניון שערי העיר כנען. רכסים: רח' הכלניות 49.

יש חסד ללא גלוטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד