י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נחנך סניף 'יש חסד – כנפי נשרים' בירושלים

יום חג לירושלמים: הגר"ש רבינוביץ שליט"א רב הכותל והמקומות הקדושים קבע את המזוזה כשלצידו מנכ"ל שופרסל מר איציק אברכהן • רשת הקמעונאות המובילה 'יש חסד' פתחה את הסניף החדש ברח' כנפי נשרים בירושלים  • הסניף מציע יתרונות חסרי תקדים לתושבי הבירה • בואו להתרשם מקרוב - ולצאת בזול

נחנך סניף 'יש חסד – כנפי נשרים' בירושלים
פתיחת סניף בכנפי נשרים צילום: יח"צ

תושבי ירושלים והסביבה מרבים בשמחה. השבוע נפתח הסניף החדש של רשת יש חסד, ברחוב כנפי נשרים 24 בירושלים.

את המזוזה בפתח הסניף קבע הגר"ש רבינוביץ שליט"א רב הכותל והמקומות הקדושים כשלצידו מנכ"ל  שופרסל מר איציק אברכהן .

לאחר קביעת המזוזה הגר"ש רבינוביץ שליט"א נשא דברי תורה ולאחר מכן הוסיף ואמר "יש חסד היא בית של ממש. בית המנוהל בתבונה ורגישות רבה, המורגשים היטב בכל פינה בסניפי הרשת ברחבי הארץ. הנאמנות לצרכנים, והדבקות הברורה בערכי התורה, הם אלה שמביאים ליש חסד את הסייעתא דשמיא המלווה אותה לאורך השנים. אברך כי מהבית הזה תצאנה רק שמחות, ויתקיימו פה קניות שתבאנה רק ברכה לכל בתי הלקוחות".

פתיחת הסניף בכנפי נשרים • קרדיט: יח"צ

מנכ"ל שופרסל מר אברכהן נשא דברים לרגל חנוכת הסניף החדש ואמר "פתיחת הסניף הנוכחי הגיעה לאור בקשות חוזרות ונשנות לאורך השנים. פניות שהגיעו מהתושבים עצמם, ששיוועו לסניף של יש חסד באזור כה מרכזי בירושלים. השקענו משאבים רבים בתכנון המקום, על מנת שהסניף יתן מענה מושלם לצרכי הלקוחות; פרקטיקה ונוחות מחד, ותכנון מדויק מאידך. באופן כזה, כל לקוח מרגיש שהמקום הזה מרגיש אותו ומחובר לצרכים האישיים שלו ממש. וזו סוד הצלחתה של הרשת - שילוב נדיר של מקצועיות ושירות".

לאחר חנוכת הסניף, הגיעו למקום תושבי ירושלים לראות מקרוב את הסניף הממוקם בלב הרחוב המרכזי, ומגשים לירושלמים חלום של ממש: מחלקות בשרים, עופות ודגים טריים בכשרויות מהודרות, מחלקת פירות וירקות בכשרות בד"צ העדה החרדית, מחלקת תבלינים ופיצוחים, ושפע של חנייה מקורה, במיוחד עבור לקוחות הסניף.

לבד מיתרונות הצרכנות הבלעדיים המוצעים במקום, מציע הסניף החדש מגוון עצום של מוצרי מזון, חומרי ניקוי, טואלטיקה, מוצרי תינוקות ועוד. וכן מוצרים שונים בהתאם לרוח התקופה. כמיטב המסורת, מקפידה הרשת על איכות וטריות ללא פשרות, שירות מצוין ברמה גבוהה, והכל במחירי "יש חסד".

מתוך חיבור עמוק ללקוחותיה, גם בסניף החדש משקיעה יש חסד משאבים רבים בהתאמת תהליך הקנייה לצרכי המשפחות מרובות הילדים. מתוך גישה זו, דואגת הרשת למעטפת מלאה של חווית קניה. כזו שעונה על הצרכים הפשוטים של זמינות, קרבה לבית, ומגוון מוצרים רחב, לצד חיזוק הידיעה הברורה שכל מוצר שנכנס לעגלת 'יש חסד' נושא חותמת כשרות מהודרת, ומצטיין באיכות ובטריות.

סניפים נוספים של יש חסד בירושלים תמצאו ברח' נג'ארה 2, גבעת שאול, וכן ברח' ברכת אברהם 22, רמת שלמה.

יש חסד הרב שמואל רבינוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד