י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הצלנו את הגוש

בנט בבוקר שאחרי: "הזדמנות לממשלת ריבונות"

סיעת ימינה התכנסה הבוקר במלון רמדה בירושלים ויו"ר הסיעה השר נפתלי בנט ברך על ניצחון הגוש והבהיר כי הוא דורש שמפלגתו תישאר מאוחדת גם ביום שאחרי

בנט בבוקר שאחרי: "הזדמנות לממשלת ריבונות"
נפתלי בנט צילום: יח"צ

סיעת ימינה התכנסה הבוקר (שלישי) לישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת אחרי הבחירות במלון רמדה בירושלים. יושב ראש הרשימה השר נפתלי בנט להישאר מאוחדים ולא להתפלג כמו בפעם הקודמת.

יושב ראש מפלגת ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט אמר: "תוצאות הבחירות טובות לגוש הימין, אבל זה לא נגמר. המשימה שלנו היא לדאוג שמדיניות ימין תיושם בפועל. יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות".

לדברי בנט, "הרכב הקואליציה יקבע האם תהיה ריבונות. אם יכניסו אנשי שמאל, לא תהיה ריבונות. נתנו את הנשמה, שמרנו על קמפיין בוגר ונקי והצלחנו מבלי לירות בתוך הנגמ"ש. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים יחד".

שר החינוך רפי פרץ בישיבת הסיעה: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם. בחודשיים האחרונים שמרנו על הבית למרות כל הניסיונות לפגוע בו, לקחנו אחריות כדי להציל את גוש הימין. האחדות בינינו במהלך הקמפיין השפיעה והגיעה לכל אחד ואחת. הכוונה היא לבנות ממשלה יציבה וטובה שתדאג לארץ ישראל ולזהות היהודית. זה הדבר החשוב. מבחינתי העיקר שגוש הימין יהיה 61, אם נגיע לזה - ניצחנו".

ח"כ איילת שקד בישיבת הסיעה: ,כולם עבדו קשה ומתואם ועשו את המקסימום. ברור מהתוצאות שתקום ממשלת ימין. זו בחירה מובהקת של הציבור".

מפלגת ימינה נפתלי בנט איילת שקד רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד