י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דרעי: "קרובים ל-61" • צפו

ראשי הבלוק סיכמו: לא פוסלים מפלגות המכירות במדינה יהודית

בשעה זו נועדים במשכן הכנסת ראשי הסיעות המרכיבות את גוש הימין עם ראש הממשלה נתניהו במטרה לדון בהרכבת הממשלה. קודם לכן, נועד יו"ר ש"ס אריה דרעי עם ראש הממשלה בארבע עיניים • גפני על ישיבה עם ליברמן: "לא יודע לומר, הוא אדם חסר אחריות תטפלו בו אתם"

ראשי הבלוק סיכמו: לא פוסלים מפלגות המכירות במדינה יהודית
ליצמן/גפני/דרעי צילום: פלאש 90

ראשי בלוק הימין נועדים בשעה זו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בכנסת כדי לדון על הרכבת הממשלה האפשרית, בזמן שהתוצאה הסופית טרם ברורה. האם גוש הימין יצליח לגייס 60 או שמא הגוש יעמוד על 59 בלבד? כתבה מתעדכנת

16:45: דרעי: "קיבלתי נתונים שאנחנו קרובים למנדט ה- 61".

15:56 > ליצמן ל'בחדרי' בתום המפגש: החרם על ליברמן הוסר כבר אתמול בלילה"; גפני: "לא פוסלים אף אחד, ליברמן הוא חסר אחריות".

15:45 > ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם ראשי המחנה הלאומי. בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל. עוד סוכם כי לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו - רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו.

נתניהו נועד קודם המפגש עם ראשי הסיעות עם חברי הכנסת בליכוד, השרים לוין, כץ אוחנה וחבר הכנסת מיקי זוהר ובשעות הבוקר נועד נתניהו למפגש בארבע עיניים עם יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי.

בפתח המפגש אמר יושב ראש דגל התורה חבר הכנסת משה גפני, כי "עוד לא הסתיימה ספירת הקולות, יש הרבה קולות שלא נספרו ואז נראה את התוצאה. יכול להיות שהיא תהיה כזאת שיהיה 61, אבל סביר להניח שאנחנו לא הולכים יותר לבחירות נוספות ונתניהו שקיבל את אמון הציבור, ירכיב את הממשלה".

גפני שלל אפשרות של ממשלת אחדות כשאמר, "לא ממשלת אחדות, יש אפשרות שתהיה ממשלה רחבה יותר ואני מאמין שבסופו של דבר ימצא הפתרון".

במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' על האפשרות שישבו יחד עם ליברמן אמר גפני: "לא יודע לומר, הוא אדם חסר אחריות תטפלו בו אתם".

יושב ראש יהדות התורה השר ליצמן אמר בפתח המפגש: "אני מקווה שהתוצאות הסופיות יגיעו בקרוב. אנחנו נמשיך להיות בלוק ונשתף פעולה ביחד. זה הישג חזק לציבור החרדי ליהדות התורה, לשר דרעי וכן לראש הממשלה".

בנימין נתניהו אריה דרעי משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד