י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצנן את ההתלהבות

ח"כ זוהר: "שום דבר לא סגור עדיין; הכל פתוח"

לאחר שנועד עם ראש הממשלה נתניהו, חבר הכנסת מיקי זוהר מצנן את ההתלהבות ומבהיר כי צריך להמשיך ולעקוב אחר התוצאות • "אם נגיע לפחות מ60 מנדטים זה כמובן מורכב" • צפו

ח"כ זוהר: "שום דבר לא סגור עדיין; הכל פתוח"
מיקי זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר מצנן את צהלות השמחה מאמש, וקורא לעקוב כעת מקרוב אחרי ספירת הקולות. זוהר מתריע מאפשרות שגוש הימין יישאר עם רוב של 59 מנדטים בלבד.

ביציאתו מפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר זוהר: "נחכה לתוצאות האמת ונראה כמה מנדטים בדיוק יש לגוש הימין, לפי כל הבדיקות שעשינו שום דבר לא סגור עדיין - הכל פתוח".

לדבריו, "תוצאות האמת טרם התקבלו אחרי שיהיו תוצאות האמת ונדע כמה מנדטים יש לבלוק הימין יהיה אפשר להסיק את המסקנות וכולי תקווה שתהיה תוצאה חיובית שנגיע לאיזור ה- 61 מנדטים או לפחות 60 מנדטים על מנת שנוכל לדעת כיצד לנהוג".

זוהר אמר, כי במקרה ויקבלו רוב של 59 בלבד - כפי שקיים כעת - אז הפלונטר הפוליטי לא יסתיים. לדבריו, "אני חושב שאם לא נגיע ל61 ונגיע רק ל-60 זה עדיין בשורה מצוינת, אבל אם נגיע לפחות מ60 מנדטים זה כמובן מורכב". זוהר סירב לדבר על עריקים "אנחנו כרגע לא רוצים לעסוק בעריקים" אמר.

חבר הכנסת מיקי זוהר אף אמר, כי בליכוד צפויים לעקוב מקרוב אחר ספירת הקולות משום שכל קול יכול להשפיע: "אנחנו רוצים לעסוק בדבר אחד, בלוודא שספירת הקולות נעשית כהלכה ושהתוצאות מתקבלות בצורה מדוייקת".

לדברי זוהר, "טוהר הבחירות מבחינתנו זה הדבר החשוב ביותר. אם וכאשר התוצאות יהיו תוצאות נקיות ומוסדרות ללא כשלים במערכת הספירה נוכל לברך על המוגמר בתקווה שהספירה תהיה חיובית עבור גוש הימין".

מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד