י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עוצר נשימה

מיני דרמה תוך ספירת הקולות: הימין צנח וחזר להוביל עם 59

למרות שישנם עוד רבע מיליון קולות שטרם נספרו, נרשמה דרמה במערכת הפוליטית למשך כחצי שעה, כאשר לפי התוצאות העדכניות, גוש הימין ירד ל-58 מנדטים. כך שמפלגת 'הליכוד' נחלשה לטובת הרשימה המשותפת שמתחזקת למספר שיא | כעבור חצי שעה העדכון בישר טובות

מיני דרמה תוך ספירת הקולות: הימין צנח וחזר להוביל עם 59
בנימין נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ספירת הקולות יצרה הערב מיני דרמה: בכנסת נמשכת ספירת הקולות ואיתה גם עדכון תוצאות האמת, כאשר חלוקת המנדטים משתנה באופן דרמטי ככל שנספרים הקולות, בסביבות השעה 20:00 נרשמה מיני דרה כאשר גוש הימין ירד ל-58 מנדטים, כשמנדט אחד של 'הליכוד' עבר לרשימה המשותפת.

על פי התוצאה נכון לאותה שעה, 'הליכוד' זוכה ל-35 מנדטים, 'כחול לבן' ל-32, 'הרשימה המשותפת' ל-16 מנדטים, ש"ס שומרת על גזרת ה-10 מנדטים ו'יהדות התורה' עם 7 מנדטים.

גם ב'ישראל ביתנו' שומרים בינתיים על יציבות עם 7 מנדטים, כך גם סיעת העבודה-גשר-מרצ עם שבעה מנדטים, כשאת הרשימה סוגרת סיעת 'ימינה' עם 6 מנדטים בלבד.

כעבור חצי שעה כאמור שוב עודכנו תוצאות האמת באתר וועדת הבחירות וגוש הימין שב ל-59 מנדטים, כך שהליכוד עם 36 והרשימה הערבית המשותפת עם 15 מנדטים.

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הגיב לדרמה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לאף אחד אין רוב יהודי".

נציין כי הספירה עדיין נמשכת, כשרבע מיליון קולות טרם נספרו, ובימין מעריכים כי הגוש יעלה לכל הפחות ל-60 מנדטים ועל פי הערכת יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מוקדם יותר היום הגוש ישיג 61 מנדטים.

אמש (ליל הבחירות) בשעה 22:00 עם פרסום המדגמים, עמד גוש הימין לפי שניים מהמדגמים על 60 מנדטים, כעבור שעתיים עודכנו שלושת המדגמים וגוש הימין התייצב על 59 מנדטים.

תוצאות אמת בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020 ספירת קולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד