ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פיצול בכחול לבן?

לפיד ויעלון נחרצים; גנץ ואשכנזי שותקים

חילוקי דעות בצמרת כחול לבן לאחר ההפסד הצורב בבחירות שהיו הסוערות והמכוערות בתולדות ישראל. בעוד לפיד ויעלון מובילים קו חד משמעי שלא להיכנס לממשלה בראשות נתניהו, בני גנץ וגבי אשכנזי שותקים ואומרים "יהיה בסדר"

לפיד ויעלון נחרצים; גנץ ואשכנזי שותקים
חברי הנהגת כחול לבן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יממה מאז פרסום שלושת המדגמים המסמנים את תוצאות האמת, בהן ניכר כי בתום מערכת בחירות סוערת 'כחול לבן' הפסידה לליכוד - חילוקי דעות בהנהגת מפלגת 'כחול לבן'.

בפתח סיעת 'כחול לבן' שהתכנסה בשעות הערב המוקדמות בתל אביב, נשאלו ראשי המפלגה וחברי הקוקפיט על האפשרות לממשלת אחדות, כשרק שניים מחברי הקוקפיט הבהירו כי לא ישבו תחת נתניהו, כאשר בני גנץ וגבי אשכנזי שומרים על שתיקה בעניין מאז ליל אמש.

חבר הכנסת יאיר לפיד אמר: "לא אכנס לממשלה תחת נתניהו, ואף אחד אחר ברשימה לא ייכנס לממשלה כזו", כשמנגד, בני גנץ סירב להתייחס לאפשרויות שעל הפרק ורק השיב לשאלת העיתונאים; "יהיה בסדר".

לפיד הוסיף, "עברנו חתיכת רכבת הרים בחודשיים-שלושה האחרונים, אז אנחנו ניפגש ונתחבק ונרגיש שאנחנו ביחד. קבענו את זה מראש, היום באנו כי אנחנו אוהבים אחד את השני ואנחנו ביחד, ויש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. כמו ששמתם לב, ביבי כהרגלו מיהר עם הכרזת הניצחון. אין לו ממשלה עדיין. אנחנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים, והחלטות אנחנו עושים ביחד".

גם חברו להנהגה ח"כ משה בוגי יעלון רמז על כך באופן תגובתו לניצחון הימין בבחירות: "גם אחרי קמפיין נבזי, שקרי ושפל, נכון לעכשיו, אין לנאשם נתניהו יכולת להקים קואליציה", כתב בחשבון הטוויטר שלו והבהיר כי "כחול לבן קמה כדי להחזיר את המדינה לשפיות, לערכים שגדלנו וחינכנו לאורם. לכן, אנחנו מגובשים ונחושים להמשיך בדרך, עד להשגת המטרה, גם אם הדרך ארוכה היא".

יאיר לפיד בני גנץ משה בוגי יעלון גבי אשכנזי מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד