י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"כבר לא חוששים מדין מויסר"

עצורים בבני ברק עקב שימוש והפצת חומרי נפץ

"אם בעבר אנשים חששו מדין 'מויסר' הרי שהיום ברור לכולם שמדובר בפיקוח נפש ויש לדווח ללא דיחוי על כל חשד", כך אומר גורם בעיריית בני ברק בתגובה למעצרם של צעירים שהפיצו חומרי נפץ מסוכנים ושימוש בהם

עצורים בבני ברק עקב שימוש והפצת חומרי נפץ
השלל שנתפס צילום: באדיבות המצלם

בבני ברק נעצרו השבוע שני צעירים, האחד בגין הפצת חומרי נפץ מסוכנים והאחר בגין שימוש בהם. כמו כן, נערכו עשרות ביקורות פתע בבתי עסק בשיתוף עם פקחי משרד הכלכלה לבדיקת נקודות שנחשדו בהפצת חומרי נפץ לקראת חג הפורים ובחלקן הוחרמו צעצועים מסוכנים ונגד המפיצים ננקטו הליכים מנהליים.

גורמים בעירייה עמם שוחחנו מציינים את שיתוף הפעולה ההדוק של יחידת השיטור העירונית עם משטרת ישראל למניעת תופעת המשחק בחומרי נפץ מסוכנים על ידי ילדים ובני נוער. לדבריהם, בעקבות הפרסום אותו יזמה העירייה על הוראת הרבנים לדווח על כל חשד לשימוש או אחזקה של חומרי נפץ, מתקבלות פניות רבות במוקד העירוני ובמשטרה המטופלות באופן מיידי.

"אם בעבר אנשים חששו מדין 'מויסר' הרי שהיום ברור לכולם שמדובר בפיקוח נפש ויש לדווח ללא דיחוי על כל חשד", מציין גורם בכיר בעירייה. "ראש העיר שם כמטרה לצמצם את התופעה ואף למגר אותה, והדבר מחלחל הן לעובדי המוקד והפיקוח העירוניים, והן למשטרת ישראל אתה אנו נמצאים בשיתוף פעולה מלא להיערכות משותפת לקראת ימי הפורים" מוסיף הבכיר.

משיחה עם תושבים בעיר עולה, כי למרות שהתופעה עדיין קיימת, נראה שהמאמץ ניכר ברחובות ותופעת השימוש בנפצים מסוכנים נמצאת במגמת ירידה.

חומרי נפץ נפצים מסוכנים מכירת נפצים עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד