י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשטרה משנה כיוון: רפאל נרצח

תחילה הודיעה המשטרה כי אין ממצאים פליליים בפרשת מותו של רפאל מירלאשוילי ע"ה. אבל כעת קיבלה המשפחה הודעה: גילינו טשטוש ראיות בזירה. כל הכיוונים נבדקים • המשפחה זועמת • כל הפרטים

המשטרה משנה כיוון: רפאל נרצח

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של הבחור רפאל מירלאשוילי: לאחר שמשטרת ישראל הודיעה כי אין ממציאים שיעדו על רצח, משנה בימים האחרונים המשטרה כיוון, וחוזרת לבדוק את כל האפשרויות.

משטרת ישראל עידכנה את בני משפחתו של רפאל מירלאשוילי ז"ל כי בזירת הרצח ליד המכון הוולקני בצומת בית דגן טושטשו ראיות, וכי כיוון החקירה כרגע הוא פלילי-לאומני.

המשפחה זועמת על פרסום הדברים המאוח,ר לאחר שבסוף ה'שבעה' הודיעה המשטרה לבני המשפחה כי לאור החקירה לא נמצאו ממצאים פלילים.

אין חשד לפלילים - החקירה תימשך
דרכו האחרונה • וידאו לצפיה
עיני עיני יורדה מים • גלריה דומעת

מתנדבי זקצילום: מתנדבי זק
מתנדבי זק''א בזירת הרצח. צילום: דובר זק''א

המשטרה לא הסתפקה בהודעה לאקונית. מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, הודיע קבל עם ועדה בוועדת הפנים של הכנסת, כי הבחור רפאל מיראלשווילי לא מצא את מותו על רקע פלילי.

כעת, נראה כי יש תפנית בחקירה, לאור העובדה כי טושטשו ראיות בזירת הרצח. בני משפחתו של רפאל מקווים כי המשטרה תפעל בנחרצות על מנת לגלות את זהות הרוצח, על רקע השמועות הבלתי מבוססות שצצו בעקבות הודעת המשטרה.

יצוין, כי לכתב 'בחדרי חרדים' נודע, כי הגר"ח קניבסקי, שהגיע לניחום אבלים אצל אביו של רפאל ע"ה, אמר לאבלים: מקומו של רפאל בגן עדן, כמו כל מי שנרצח על קידוש ה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד