י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יכולתי להבעיר את המזרח התיכון"

ישיבת הבלוק • רוה"מ תקף את גנץ: "חותר תחת הדמוקרטיה". צפו

ראש הממשלה כינס לפני זמן קצר את ראשי הסיעות המרכיבות את בלוק הימין כדי לדון עמם בתוצאות האמת, שמרחיקות את האופציות הריאליות להקמת ממשלת ימין-חרדים • נתניהו חשף כי סרב לבצע פעולה שהיתה מסייעת לניצחונו • גנץ: "ביבי שתה כוס מים ותמתין לתוצאות"

ישיבת הבלוק • רוה"מ תקף את גנץ: "חותר תחת הדמוקרטיה". צפו
נתניהו בישיבת הבלוק צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ראשי הסיעות המרכיבות את בלוק הימין התכנסו לפני זמן קצר יחד עם ראש הממשלה נתניהו בכנסת, כשברקע מרחפת האכזבה מהתוצאה הסופית שמעמידה את הגוש על 58 מנדטים בלבד ומרחיקה מאוד את האופציות הריאליות להקמת ממשלה.

ראש הממשלה נתניהו אמר בכינוס: "המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר. חזרנו והתרענו בבחירות שגנץ חובר לתומכי הטרור ברשימה המשוללת בניסיון לבטל את רצון הציבור.

ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת.

זאת הכרעת העם. זה מה שהעם החליט. צריך להגיד את האמת. הציבור נתן לי יותר קולות מלכל מועמד אחר בבחירות לכנסת תולדות המדינה.

הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות.

חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות".

ראש הממשלה חשף ואמר כי, "קיבלתי ערב הבחירות הצעה שלא אפרט שהייתה מבעירה את כל המזרח התיכון והייתה מביאה לי את הבחירות. לא הלכתי על זה. אני קורא גם לגנץ לא ללכת על זה".

נתניהו המשיך ותקף: "גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה".

יושב ראש סיעת יהדות התורה השר יעקב ליצמן אמר: "הזוי שבזמן שכאן אנחנו דואגים לקורונה כשראש הממשלה עצמו ישב בנושא איתי כמה שעות בצד השנים עושים דברים שלא יעשו לא בערב בחירות".

יו״ר ש״ס השר דרעי אמר: "תוצאת הבחירות ברורה מאד. הפער בין מחנה הימין לשמאל הוא מעל חצי מליון קולות. העם הכריע בצורה ברורה מאד ולא ניתן לאף אחד לשנות את תוצאות הבחירות על ידי חקיקה. כל הכללים נשברו בכנסת הזו ועכשיו מנסים לעשות צעדים מרחיקי לכת שישנו את כל כללי המשחק".

עוד אמר דרעי בישיבה, כי "משבר הקורונה הוא חמור מאד. למעצמות גדולות יהיה קשה להתמודד איתו וגם לנו. אני לא מכיר מישהו אחר שיכול לנהל את המשבר הזה טוב מנתניהו, בגלל הניסיון וההבנה שלו. מי שינסה כעת להוביל מהלכים פוליטיים ההיסטוריה לא תסלח לו".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ בתגובה לדברי נתניהו: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן".

בני גנץ בנימין נתניהו בלוק הימין בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד