כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
שלח לחמך על פני המים

המתנדב החירש יצא באמצע הלילה וקיבל לימוזינה • צפו

"הבנתי אתה תקוע אבל אל תשלח לי הודעה קולית אני חירש" • מתנדב חירש מארגון ידידים שיצא לקריאה באישון לילה, לא ציפה היכן זה ייגמר • סיפור מיוחד על עזרה לזולת בין שני יהודים יקרים

המתנדב החירש יצא באמצע הלילה וקיבל לימוזינה • צפו
לימוזינה הוזמנה למתנדב החירש צילום: באדיבות המצלם

מתנדב ידידים חירש בשם תומר יצא לקריאה בשעות ליל מאוחרות, וקיבל לימוזינה לחתונה.

"בתחילת השבוע הסעתי את הבן שלי לישיבה שלו בירושלים", מספר רואי פרץ, הנהג שנקלע למצוקה והחליט להעניק מתנה מיוחדת למתנדב, "אחרי זה עשיתי סיבוב פרסה ויצאתי בחזרה לכיוון הבית בבת ים. עצרתי לרגע בתחנת התרעננות וכשניסיתי להמשיך בנסיעה התברר שהרכב לא מניע. התקשרתי ל'ידידים – סיוע בדרכים' ובאמת הגיעו כמה מתנדבים כדי לעזור, אבל גם הם לא הצליחו להניע את הרכב. ניסינו עם כבלים רגילים ואחר כך עם כבלים עבים, אבל שום דבר לא עזר. ב-3:00 לפנות בוקר גררו לי את הרכב, ונשארתי שם לבד בלי תחבורה ציבורית או מוניות פעילות".

בהמשך הוא מספר שהוא קיבל הודעה ממתנדב ידידים שסיפר לו שהוא קם מהמיטה ויוצא לקחת אותו. "שלחתי לו הודעה קולית", מספר רואי, "אבל הוא כתב לי בחזרה שהוא לא יכול להקשיב להודעות כי הוא חירש ושאכתוב לו.

הוא הגיע ולקח אותו לבת ים, מרחק של שעה נסיעה לכל צד מביתו שבירושלים. כשהבין רואי שהוא מתחתן השבוע ואין לו רכב לחתונה, הוא התקשר לעמי מימון ויחד הם השיגו לו רכב לימוזינה יוקרתי. "מהבוקר שלחתי לו תמונות של רכבים מכוערים שכביכול מצאתי לו לחתונה, כל מיני רכבים מודל 88, ואז הפתעתי אותו עם לימוזינה".

 

לימוזינה ארגון ידידים מתנדבי ידידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד