י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
99.9% מהקולות נספרו

נתניהו הקים צוות בדיקה; גנץ עוקץ: "חגגו מוקדם"

עם סיום ספירת 99.9 אחוז מקולות הבוחרים מתברר כי אין שינוי וכי גשו השמאל ערבים גדול יותר בשלושה מנדטים וגנץ מיהר לעקוץ כל החגיגה המוקדמת | מאידך, בליכוד לא מתכוונים לוותר ומתכוונים לעבור על כל הקלפיות מחשש שנפלה טעות בספירת הקולות | וכמה חסר למנדט העשירי של ש"ס

נתניהו הקים צוות בדיקה; גנץ עוקץ: "חגגו מוקדם"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

בוועדת הבחירות מעדכנים הערב (רביעי) כי 99.9% מהקולות כבר נספרו, כאשר לא נרשמו שינויים בגושים, כשגוש הימין עומד על 58 מנדטים ומנגד גוש השמאל - ערבים יחד עם 'ישראל ביתנו' עומד על 62 מנדטים.

המפלגה הקרובה ביותר לקבל מנדט נוסף מגוש הימין, זו סיעת ש"ס, שחסרה לה כ-1,800 קולות למנדט העשירי, מה שיגדיל את הגוש ל-59 קולות ויקרב עוד יותר את הקמת הממשלה.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה הקים ביממה האחרונה צוות בדיקה בראשותו, שיעבור על כלל הפרוטוקולים של הקלפיות, כדי למצוא פגמים בהליך הספירה, מחשש כי נעשו ליקויים במערך הספירה, כשבין חברי הצוות יהיה עמית הלוי, הליכודניק שהוצב במקום ה-36 בבחירות 2019 א', שעתר נגד יצחק פינדרוס ולבסוף ניצח.

מן הצד השני, בני גנץ מחזיק ברוב פוטנציאלי להרכבת ממשלה יחד עם העבודה-גשר-מרצ, 'ישראל ביתנו' ו'הרשימה המשותפת', הוא עקץ הערב (רביעי) את 'הליכוד' ומחנה הימין כשצייץ, "מישהו פה חגג מוקדם מדיי".

נציין כי בוועדת הבחירות המרכזית טרם סיימו בפועל את הליך הספירה, כאשר ישנם מספר קלפיות, בהן כמה מהאיזורים החרדים שנמצאים בהליך של בדיקה של מפקחי טוהר המידות בעקבות חשד לאי סדרים.

לעת עתה תוצאות האמת הן; הליכוד עם 36 מנדטים, כחול לבן עם 33, הרשימה המשותפת עם 15, ש"ס עם 9, יהדות התורה עם 7, העבודה-גשר-מרצ עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו גם היא עם שבעה והמפלגה הקטנה ביותר בכנסת הנוכחית היא 'ימינה' - עם 6 מנדטים בלבד.

ספירת קולות תוצאות אמת בחירות לכנסת ה-23 בני גנץ בנימין נתניהו טוהר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד