י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לתחזק יוקרה: הנתון המחמיא של 'כתר הרימון'

בדיקה של מכון מא"י ממקמת את אולמי כתר הרימון במקום הראשון מקרב כלל האולמות בגוש דן בניקיון ובתחזוקה

לתחזק יוקרה: הנתון המחמיא של 'כתר הרימון'
אולמי כתר הרימון צילום: באדיבות המצלם

כתר הרימון – האולם הנקי והמתוחזק ביותר ביחס לכלל האולמות בגוש דן: כך עולה מבדיקה מיוחדת שנערכה ע"י מכון מא"י (מרחב אורבני ירוק).

המכון ערך בדיקה מדגמית בנושא בקרב עשרות אולמות בבני ברק ובגוש דן, כשהבדיקה כוללת פרמטרים מגוונים הנוגעים לניקיון האולם, המבואות, מקומות הישיבה, המטבחים ועוד. בסיום הבדיקה נמצא כי רמת ההקפדה על הניקיון באולמי כתר הרימון היא הגבוהה ביותר מתוך כלל האולמות שנבדקו.

מחברי הדו"ח ציינו כי רמת ההקפדה על הניקיון בכתר הרימון מורגשת בכל חלקי האולם ומעניקה אווירה רעננה ואטרקטיבית בכל אירוע ובין האירועים.

נקודה נוספת שהודגשה בדו"ח היא רמת התחזוקה הטכנית של האולם (ביהוט, תאורה, תפאורה וכיו"ב). בבדיקה נמצא כי בהיבט הזה האולם מתנהל בצורה מושלמת, תוך הקפדה מקסימלית על תחזוקה מתמדת של המערך כולו, וטיפול מיידי בכל תקלה.

"אנחנו שמים דגש רב על הניקיון של האולם, מבחינתנו זהו מרכיב קריטי לא פחות מהחלקים האחרים של כל אירוע", אומר משה מרציאנו, מנכ"ל האולם. לדבריו, "כחלק מהתפיסה שלנו אנחנו מקפידים על תחזוקה וניקיון גם בתקופות בהן לא עורכים אירועים".

הסיבה, לדבריו, היא ש"לא אפשרי לא לתחזק אולם במשך מספר ימים ואז להכין אותו תוך מספר שעות לאירוע. כדי שהאולם באמת יהיה מתוחזק ונקי צריך לעבוד על כך מידי יום, וזה מה שאנחנו עושים".  

"כך גם לגבי התחזוקה. כשמנורה נשרפת אנחנו מחליפים אותה מיד. כשאריח נסדק אנחנו מטפלים בו עוד באותו היום. לא דוחים את המשימות הללו, וככה מצליחים להגיע למצב שבו האולם נמצא תמיד במצב של שלמות".

כתר הרימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד