י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בצד הלא נכון

הח"כ הבכיר מכחול לבן תוקף: "יש רוב בכנסת נגד מדינת נתניהו"

על רקע האכזבה הגדולה בימין והחשש ממהלך דרמטי של מפלגות השמאל וליברמן להדחת נתניהו: הח"כ הבכיר מכחול לבן עפר שלח באמירות חריפות כנגד ראש הממשלה • "יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. בנימין נתניהו נמצא בצד הלא נכון של המערכה"

הח"כ הבכיר מכחול לבן תוקף: "יש רוב בכנסת נגד מדינת נתניהו"
עפר שלח ויאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בזמן שבימין עוד מתאוששים מהאכזבה הגדולה לאחר שלא הצליחו להשיג 61 מנדטים, בשמאל חוככים ידיים בהנאה בלתי מוסתרת ושולפים חרבות.

חבר הכנסת עפר שלח, מיוזמי התכנית להדחת נתניהו ע"י גוש השמאל וליברמן ומי שנחשב לאחד מהוגי הדעות בכחול לבן, אמר הבוקר (חמישי) כי, "האמירה של נתניהו אתמול לפיה הוא ניצח בבחירות כי את הרשימה המשותפת לא סופרים - היא הכרזת המלחמה הרשמית שלו על מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית".

לדברי חבר הכנסת שלח, "בישראל של האבות המייסדים, הערבים והלא-ציונים האחרים הם אזרחים שווי זכויות. במדינת נתניהו אין להם זכות לקול ולייצוג ולהשתתפות במשחק הדמוקרטי".

עוד הוסיף הח"כ, כי "בישראל אדם שמדבר כמו נתניהו היה מוגלה לירכתי המליאה וראש הממשלה היה יוצא מהאולם כשהוא מדבר, כמו שעשה שמיר לכהנא. במדינת נתניהו הוא מעז לא רק להציג את עצמו לראשות הממשלה, אלא לדבר גם על אחדות".

את דבריו חתם שלח בדברים הבאים, "יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו. וכל אדם בבלוק נתניהו, ששמע אותו אתמול ולא מביע זעזוע עמוק ממה שאמר, צריך לדעת שמאתמול, הוא בצד הלא-נכון של המערכה".

יצוין כי רק לפני חודשים אחדים אמר חבר הכנסת צבי האוזר מכחול לבן כי, "לא נתפלא אם נתניהו בקרב החסינות ינסה בכל דרך לבטל הבחירות ולהקים ממשלת 60 בתמיכת הסיעות הערביות מבחוץ. ״הם מפחדים״ - מבחירות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד