י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מיין קאמפף בפומבי

הנערה התלוננה: "ביה"ס לא הגן עלי מתקיפות"

נערה יהודייה הגישה תלונה נגד בית הספר שלה לשעבר בניו ג'רזי בטענה כי הוא לא הגן אליה מפני תקיפות אנטישמיות במוסד • "אני מנסה להסתכל קדימה, אבל זה תמיד יהיה משהו שאני סוחבת"

הנערה התלוננה: "ביה"ס לא הגן עלי מתקיפות"
טלאי צהוב צילום: פלאש 90

אישה יהודייה הגישה אתמול (רביעי) תביעה נגד בית הספר לשעבר שלה בניו ג'רזי לאחר שלדבריה הנהלת בית הספר "לא הגנה עליה מפני אנטישמיות".

סטודנטים באקדמיה למדע וטכנולוגיה ציירו צלבי קרס בדפים והניחו אותם לידה, וקראו את הספר שכתב היטלר ימ"ש "מיין קמפף" בפומבי.

על פי התביעה, אחד מהם כתב בתמונה שלו "אני שונא יהודים" לאחר שהוריה התלוננו, האישה הפכה למותקפת ללא הפסקה, בעוד מנהיגי בתי הספר היו "אדישים במכוון למצוקתה".

בפרקליטות המדינה מצאו בעבר "חשד סביר" כי המחוז המפקח על בית הספר סנדי הוק הפר את החוק נגד אפליה של ניו ג'רזי.

"אני עצובה לנצח שזה קרה לי, אבל גדלתי עם זה ואני מקבלת את זה, אני יודעת שמשפחתי ואני עשינו את הדבר הנכון בכך שדיווחנו על כך" אמרה בת ה-18 בהודעה ששלח עורך דינה אריק הקר. הוא ביקש שלא לפרסם את שמה המלא של הסטודנטית לשעבר כדי להגן על פרטיותה, היא כבר לא באקדמיה.

"אני מנסה להסתכל קדימה, אבל זה תמיד יהיה משהו שאני סוחבת" אמרה.

לאחר שהדבר עורר סערה, נרשמו סטודנטים רבים באקדמיה לתכניות בנושא השואה ו"מיומנות תרבותית", בהתאם להמלצות של פרקליט המדינה.

מנהל בית הספר הגיב על הפרסום בתקשורת המקומית. "בית הספר חוקר כל טענה, וכי הם מחויבים לספק סביבת למידה בטוחה ומכילה לכל התלמידים."

אנטישמיות מיין קאמפף ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד