כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האם יגיש תלונה במשטרה?

הפריצה לנייד של גנץ; חשד ברור לפלילים

לאחר שאמש דווח כי רפי וייצמן, אסף מידע מביך על בני גנץ ועמד בקשר רציף עם עורך דינו של ראש הממשלה נתניהו יוסי כהן בנושא, הערב דווח כי  יש חשד ברור לביצוע עבירות פליליות במסגרת פרשת הפריצה למכשיר הנייד של גנץ ואיסוף מידע אודותיו

הפריצה לנייד של גנץ; חשד ברור לפלילים
בני גנץ בשיחה בסמארטפון שלו צילום: גילי יערי, פלאש 90

גורמים באכיפת החוק טוענים כי יש חשד ברור לביצוע עבירות פליליות במסגרת פרשת הפריצה למכשיר הנייד של גנץ ואיסוף מידע אודותיו. כך דווח בחדשות 13.

עם זאת, חקירה תפתח רק במידה וגנץ יחליט להגיש תלונה.

עוד דווח, כי מלבד אותה חברה ישנם גורמים נוספים שעקבו אחרי גנץ ואחר יועצו רונן צור - שהוא יועץ תקשורת של עדי תביעה מרכזיים בתיקי נתניהו. צור מסר בתגובה: "מצפים ממשטרת ישראל לחקור במישור הפלילי את פעילות החוקרים הפרטיים".

אמש (רביעי) דווח בחדשות 13, כי רפי וייצמן, אסף מידע מביך על בני גנץ ועמד בקשר רציף עם עורך דינו של ראש הממשלה נתניהו יוסי כהן. על פי הדיווח הוא פעל במשך תקופה ארוכה ממשרדו של פרקליט ראש הממשלה, עמית חדד, משרד עורכי הדין "רוט-חדד".

וייצמן נפגש עם גורמים שונים בזמן ששהה במשרד, ואף ענה לשיחות בטלפון המשרד. וייצמן אף הציג את עצמו כמנהל אבטחת המידע של "רוט-חדד", אך פרקליט נתניהו הכחיש את הדברים.

נציין, כי ויצמן הינו איש אבטחת המידע של מפלגת הליכוד, ואף ערך בדיקות אבטחת מידע לראש הממשלה בנימין נתניהו גם תוך כדי מערכת הבחירות הנוכחית. על פי דיווח נוסף שהגיע לחדשות 13 ויצמן שישב בתוך משרדו של עמית חדד, הציג את עצמו כאיש אבטחת המידע של המשרד, אך הוא הכחיש את הדברים.

מחברת "Armor", שבה עובד וייצמן, נמסר בתגובה: "הצגת הדברים מעוותת. חברת Armor מספקת שירותי ייעוץ אבטחת מידע ללקוחות רבים. מקצת מלקוחות החברה משותפים לה ולמשרד חדד-רוט כך מעת לעת ובמידת הצורך, מתקיימות פגישות בעניינן במשרדי חדד רוט".

בני גנץ פריצת האיראנים לסלולר של בני גנץ חשד לפלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד