כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

קבוצת הראל בהכשר בד"ץ

'הראל גילעד' השיקה בכנס סוכנים ייחודי את מסלול ההשקעות שקיבל הכשר מוועד הפיקוח של בד"ץ העדה החרדית. מנכ"ל הראל ביטוח: "כעת יש פתרון הלכתי ראוי ללא כל חשש של חילול שבת, ריבית ואיסורים אחרים"

קבוצת הראל בהכשר בד"ץ

הראל גילעד קיימה היום (ד) כנס סוכנים ייחודי בבני ברק, בו הושק באופן רשמי מסלול ההשקעות "אפיק השקעות כללי (2)", שקיבל לאחרונה הכשר מוועד הפיקוח של בד"ץ העדה החרדית.

בכנס, שנערך סביב שולחנות ערוכים באולמי כתר הרימון, נכחו עשרות סוכני ביטוח הפעילים בקרב ציבור שומרי המצוות, שהודו למנהלי הראל על היוזמה הברוכה והעידו על התעניינות שיא סביב המסלול הכשר של הראל-גילעד.

נואם הכבוד, הרב הגאון ר' חיים דוב קובלסקי, יו"ר מאורות הדף היומי, שהרצה על "פנסיה בראי הגמרא", ושיבח בדבריו את הראל-גילעד על שחתמה על היתר עיסקא עם בד"ץ העדה החרדית, והוסיף שאמונים אנו על דברי חז"ל "ברכת ה' היא תעשיר". את נאומו חתם בדברי ברכה לכל המצטרפים למסלול המאושר בהראל גילעד שהקב"ה ימלא כל חסרונם.

במסגרת הכנס שמעו הסוכנים הרצאה מפי הגאון הרב שלמה זאב קרליבך, שהוביל את המהלך מטעם ועד הפיקוח של הבד"ץ, על האיסור להשקיע במקום שיש בו חשש איסורי תורה. הרב שלמה זאב קרליבך, שיבח אף הוא את מנהלי הראל, שהשכילו על אף כל הקשיים ליצור מסלול שישקיע רק במקומות מפוקחים על פי דין תורה.

במסגרת הכנס נשאו דברים מר מישל סיבוני, מנכ”ל הראל חברה לביטוח, מר דורון גינת, מנהל החטיבה לחיסכון ארוך טווח בהראל ביטוח, מר יוסי דותן, סמנכ”ל הראל פנסיה, מר מוטי לוי, סמנכ"ל הראל גילעד פנסיה ומר ליאור דר, ראש אגף השיווק בהראל ביטוח.

מנכ"ל הראל ביטוח, מר מישל סיבוני, ציין כי "אנחנו שמחים על השקת מסלול חיסכון לפנסיה התואם את אישור בד"ץ העדה החרדית ואת כללי הלכה. המודעות לנושא החיסכון ארוך הטווח גברה מאוד בשנים האחרונות, וכעת יש פתרון הלכתי ראוי בהראל-גילעד ללא כל חשש של חילול שבת, ריבית ואיסורים אחרים".

מסלול ההשקעות של 'הראל-גילעד', שזכה לכשרות ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים של בד"צ העדה החרדית, יהיה פתוח לכל המבוטחים ונועד לתת מענה לציבור החרדי אשר מתמודד, מאז נכנס לתוקף צו ההרחבה לביטוח פנסיוני מקיף במשק בינואר 2008, עם מחסור במסלולי חסכון לפנסיה התואמים את אישור הבד"צ ואת כללי הלכה, בהם אין כל חשש של חילול שבת, ריבית ואיסורים אחרים. קרנות הפנסיה של הראל ביססו מעמדן כמובילות בשוק.

נתח השוק של קרנות הפנסיה של הראל הוא למעלה מ-11% משוק קרנות הפנסיה החדשות בישראל והיקף נכסים מנוהל של כ-7 מיליארד ₪. בשנת 2008 הצטרפו לקרנות הפנסיה של הראל למעלה מ – 100,000 עמיתים חדשים, ומספר העמיתים עומד כיום על כ- 350 אלף איש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד