י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשטרה עצרה חשוד

מול בית הנשיא: פעיל נחבל והובהל לבית החולים; "בריוני נתניהו"

לפנות בוקר הותקף מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון מול בית הנשיא בידי מספר בריונים. פעיל התנועה נחבל ונלקח לטיפול לביה״ח שערי צדק. המשטרה במצוד אחרי התוקפים

מול בית הנשיא: פעיל נחבל והובהל לבית החולים; "בריוני נתניהו"
מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון צילום: באדיבות המצלם

‏מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון מול בית הנשיא הותקף לפני שעה קלה בידי מספר ביריונים. פעיל התנועה נחבל ונלקח לטיפול לביה״ח שערי צדק.

במהלך האירוע השחיתו הביריונים את הציוד ולקחו את הגזיבו. לאחר מרדף ומאבק הצליח פעיל התנועה להחזיר את הגזיבו לא לפני שנחבל.

התקיפה במאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא, הגיש תלונה במשטרת ישראל כנגד יו"ר הליכוד, מר בנימין נתניהו.

בתנועה אומרים כי התלונה הוגשה בעקבות סדרת התנכלויות ואלימות מילולית ופיזית של פעילי ליכוד ממומני ליכוד שלא חדלו בשלושת הימים האחרונים לאיים לפגוע באנשי התנועה במאהל המחאה.

לדברי התנועה, ההתנכלויות של בריוני נתניהו נעשית במקביל לשליחת פקחיו של משה לאון שעושה הכל על מנת לסלק את פעילי התנועה מהשטח.

המשטרה פתחה בחקירה מהירה, שהביאה לאיתור זהותו של אחד החשודים בשנות ה-30 תושב ירושלים, שעל פי החשד היה מעורב במעשה ולפני זמן קצר הוא נעצר והועבר לחקירה.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא: נתניהו קרא לאנשיך לחדול מאלימות. דם אנשי התנועה לאיכות השלטון יהיו על ידיך, במידה וחלילה תיפול שערה מעל ראשם. אני קורא לכל אזרחי ישראל לנהל שיח מחאתי תרבותי. שיח דמוקרטי ראוי, הוגן ולא אלים.

 

התנועה לאיכות השלטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד