י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא תהיה מלחמת אחים"

בכירי כחול לבן תוקפים את נתניהו: הבאת לשפיכת דם ולהמרדה

על רקע דרישת הליכוד לעיין ברישומי הקלפיות ועל רקע התקרית האלימה מול מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון: שר הביטחון לשעבר בממשלת נתניהו משה בוגי יעלון תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו • "קריאתך שלא לקבל את התוצאות - המרדה"

בכירי כחול לבן תוקפים את נתניהו: הבאת לשפיכת דם ולהמרדה
יעלון צילום: פלאש 90

שר הביטחון לשעבר בממשלת נתניהו ובכיר כחול לבן משה בוגי יעלון התייחס לפני זמן קצר (שישי) לדרישת הליכוד לעיין ברישומי הקלפיות על מנת לבדוק טעויות, וטען כי מדובר בהסתה והמרדה נגד תוצאות הבחירות.

"ביבי, חלאס", כתב יעלון, "במשך יותר משנה, אתה תוקע את המדינה בגלל הסתבכויותיך הפליליות. השבוע הגזמת!".

עוד הוסיף יעלון, "אתה קורא למיליונים לצאת לרחובות, ולא לקבל את תוצאות הבחירות? זו המרדה! ההסתה שלך כבר הביאה אמש לשפיכת דם ליד בית הנשיא. זה אות אזהרה לרצח פוליטי. לא תוכל להגיד "ידי לא שפכו את הדם הזה".

לדבריו של יעלון הצטרף לפני שעה קלה גם יו"ר כחול לבן בני גנץ, שכתב לפני שעה קלה: "לא תהיה מלחמת אחים".

יעלון וגנץ. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בדבריהם התייחסו יעלון וגנץ לתקרית שהייתה לפנות בוקר במהלכה הותקף מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון מול בית הנשיא בידי מספר בריונים. 

במהלך האירוע השחיתו הביריונים את הציוד ולקחו את הגזיבו. לאחר מרדף ומאבק הצליח פעיל התנועה להחזיר את הגזיבו לא לפני שנחבל.

בשל התקרית, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא, הגיש תלונה במשטרת ישראל כנגד יו"ר הליכוד, מר בנימין נתניהו.

בתנועה אומרים כי התלונה הוגשה בעקבות סדרת התנכלויות ואלימות מילולית ופיזית של פעילי ליכוד ממומני ליכוד, שלא חדלו בשלושת הימים האחרונים לאיים לפגוע באנשי התנועה במאהל המחאה.

לדברי התנועה, ההתנכלויות של בריוני נתניהו נעשית במקביל לשליחת פקחיו של משה לאון שעושה הכל על מנת לסלק את פעילי התנועה מהשטח.

משטרת ישראל מנהלת בשעה זו מצוד אחרי שני התוקפים שחבלו קשות בפעיל התנועה לאיכות השלטון שמאושפז כעת בבית החולים שערי צדק. נכון לשעה זו ידוע כי התוקפים נהגו ברכב שכור וכעת נבדק מיהם העומדים מאחרי ההשכרה.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא: נתניהו קרא לאנשיך לחדול מאלימות. דם אנשי התנועה לאיכות השלטון יהיו על ידיך, במידה וחלילה תיפול שערה מעל ראשם. אני קורא לכל אזרחי ישראל לנהל שיח מחאתי תרבותי. שיח דמוקרטי ראוי, הוגן ולא אלים.

משה בוגי יעלון בנימין נתניהו התנועה לאיכות השלטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד